Hahaha! Ja nu lyckades du minsann få liv i tråden! Och det var inte lite grejer heller, allt på en gång, vet inte ens var jag ska börja... jo, förresten, måste börja med att kommentera din farmors halsband som är fanstastisk vacker och vilket otroligt affektionsvärde! Att få ha något sånt på sin bröllopsdag, blir faktiskt tårögd bara jag tänker på det. Jag har ett guldhalsband med en turkos sten från min farmor, den kanske jag kan ha under vår vigsel. Men jättesnygga grejer till sofrehn oxå, tror absolut ni kommer fixa det, har aldrig tvekat en sekund! Vad ska ni ha för duk då, har ni hittat det än?
Måste oxå säga att fastän jag inte är religiös kände jag mig lite frälst när jag såg bilden på er kyrka, hahaha! Vilken vacker lokal! Väldigt högtidligt...
Ja, jag har äntligen bestämt mig. Idag var jag och föräldrarna i centrum och jag passade på att hyra en underkjol som jag e supernöjd med. Passade även på att prova originalklänningen igen och måste säga att missfishbridal har gjort ett superbra jobb. Insåg inte förrän idag hur pass lika de var! Min kopia är till och med lite bättre på så sätt att den har inte lika mycket tyll i kjolen som originalet, vilket gör den lättare att bära och att gå omkring med. Så jag e glad och nöjd nu. Sen efter hela dubbelbokningsgrejen är jag bara så sjukt tacksam att allt löste sig så... perspektiv, säger jag bara!!! hahaha! och på torsdag ska vi äntligen träffa Danny och bestämma meny, blommor och tårta. Han har varit väldigt gullig och bett om ursäkt flera gånger och lovat att han ska göra ett bra jobb och jag tror honom!
Men seriöst, tjejer! Det börjar närma sig med stormsteg! Hurkännen ni er? Jag börjar känna pirr i magen, ganska rejält!