Orientaliskt bröllop
Tjejer, tack så mycket för alla tips och råd och ni har helt rätt ang fukt och svett mm när det gäller halvuppsättningar. Det hade jag faktikst inte tänkt på alls! Jag har riktigt krulligt hår och så fort det är lite fuktigt i luften blir det svinto av det hela, hahaha! Men precis som er tycker jag att halvuppsättningen är helt underbar och bild nr 2 av heluppsättningarna. Så svårt att bestämma sig! Det bästa är nog att utgå ifrån en sak men sedan be frisören fixa så att det passar en själv. Jag har inte heller så tjockt hår så jag köpte löshår med clips via groupon i nyansen chokladbrunt. Det tipset fick jag av Karam som ska fixa mitt hår.
Viola, hahaha! vet precis hur du känner dig! Jag velar också riktigt mycket, speciellt som fästmannen tycker att jag ska ha en halvuppsättning som på bilden...
Skor är verkligen jobbigt! Själv har jag bestämt mig för att ha ett par vita lagom högklackade som min mamma köpte till mig från Iran för flera år sedan. De är otroligt bekväma och är jättesöta och jag orkar faktiskt inte hålla på o vela med mina skor också, med tanke på hur jag velar med allt annat. Men Kitkät, tyckte att de ballerinaskorna är jättesöta! Men viktigast av allt är att de ska vara bekväma! Så tänk på det. För jag har haft många ballerinaskor som har visat sig vara riktigt obekväma och gett mig massor av skavsår!
Pagnie, hoppas det går bra med att sätta in dina extensions! Och vad skönt att du e nöjd med din stylist!
Lavelii, fick adress till en snubbes hemsida med inbjudningskort. Egentligen var vi på jakt efter pkaceingskort men de har ganska fina inbjudningskort där. Vet inte om du har sett dem men här är adressen.
exklusivia.se/
Vi köpte våra från Iran så jag har inte koll på priser mm på inbjudningskort som finns här. Hoppas ni hittar något ni tycker om snart!