Mustikka, vad roligt att ni e så glada och nöjda med ert val! Håller med dig, ser också mer fram emot smekmånaden nu än själva bröllopet, hahaha! Och tack så mycket, ska bli så skönt att ha allt detta avklarat men jag kan säga att jag inte känner mig som en doktor någonstans, haha! Det har faktiskt varit min dröm ända sedan jag var liten att bli läkare och nu när jag är så nära kan jag knappt tro det! Det har inte alltid varit så lätt för mig med någonting alls här i livet så jag kan inte med ord beskriva hur mycket min examen betyder för mig!
Pagnie, du har så rätt så. Finns så många otroligt bra och vackra hotell så det kan inte gå fel vad ni än väljer. Vet du, funderade också på alla de där resorna ni planerar och tänkte att om du blir gravid direkt så får ni nog skjuta upp de där resorna ett tag... och då ska jag snacka med R så att han ser till att du inte överanstränger dig eller något, ska vakta dig som en hök!
Kitkät, undrar lite om det som Viola sa. Kanske blir lättare att ta efternamnsbytet efter smekmånaden men samtidigt kan jag förstå om ni inte vill vänta så länge iom att ni inte åker direkt efter bröllopet. Men tänk på att oavsett vad som gäller i Sverige så kan det vara annorlunda på andra ställen. Nu tror jag inte det kommer vara ngt större problem men det är alltid bra att dubbel- eller trippelkolla allt. Så mitt råd är att ringa till skatteverket igen och prata med någon annan bara för att vara på den säkra sidan. Och känner du att den personen inte heller kan sin sak så ber du artigt om att prata med någon som har mer erfarenhet. Lättare sagt än gjort, jag vet, men för din egen skull!
Viola, hur går det för dig med allt? Vad händer? Känns som att det var länge sedan du var med oss här och nu bara måste du uppdatera oss lite!