Orientaliskt bröllop
Ojsan, här har jag missat en del, ser jag! Har haft fullt upp med att städa och samla ihop allt vi ska ge bort! Har redan packat en väska och måste försöka få in allt annat i väska nr 2. Haha! Känns lite omöjligt med tanke på hur mycket som e kvar. Börjar bli lite galen nu, känns som att jag bara städar och röjer undan men fortfarande så finns det mycket kvar!
Mustikka, måste bara kommentera din klänning. Den är sååå vacker och sitter perfekt på dig! En riktig prinsessa, det var vad jag tänkte när jag såg bilden!
Pagnie, jag är också själv nu. Min fästman åkte hem i onsdags och kommer tillbaka imorgon. Vet precis hur du känner dig! Själv försöker jag fördriva tiden med en massa pyssel eftersom det finns så mycket att göra men jag känner av tomheten ändå. Ska bli så skönt när han kommer hem imorgon igen!
Ja, flickor, det är 2 dagar kvar till vårt sista OSA-datum och det är fortfarande en jäkla massa människor som inte har svarat. Vi har redan skickat ut påminnelser till alla en gång tidigare så man vill inte vara tjatig, men HUR JÄKLA SVÅRT KAN DET VARA ATT SKICKA ETT MAIL OCH MEDDELA OM MAN KOMMER ELLER INTE??? Märks det att jag är irriterad, eller? Ja, vet inte vad mer man kan göra. Får väl bli att man ringer runt själv och frågar folk. Har vår sista tenta nästa torsdag och har fullt upp med en massa annat som ska fixas, så man har inte direkt en massa fritid. AAAAAAHHHHHHH!!!!!!! Måste beställa placeringskort och sånt och har i huvudet börjat fundera på bordsplaceringen, den biten ser jag inte fram emot direkt! Lavelii, hoppas det går bättre för dig på den fronten och tack för dina inlägg, satt och skrattade högt för mig själv!
Kitkät, hur går det med jakten på din slöja? Och vad roligt med babyshower, den får du berätta mer om när du kommer tillbaka!