Orientaliskt bröllop
Tråkigt för er del att Josef har slutat, om du nu kände extra förtroende för just honom. Men vad är det som gör dig orolig? Du skriver att du är orolig att dom kan "fula" sig? Hur då menar du? Att nya ägaren inte ska leverera det ni kommit överens om?
Men vad kul att du fått en del gjort. Verkar konditoriet bra tycker du? Eller du kanske inte varit där någongång ännu? Vet du vad fotografen heter? Det kanske är Oscarsfoto, samma fotograf som vi ska ha ju! Med tanke på att er fotograf också är från Södertälje! För övrigt så har vi kontaktat Oscarsfoto och bokat dom. Så vi ska dit 8-10 mars, den helgen då vi ska vara i Sthlm, för att skriva på kontraktet!
Och vad gäller din syster & solosång. Jag förstår inte riktigt. Kontaktade solisten dig och skrev ordagrant att hon inte vill sjunga just den låten på ditt bröllop för att din syster inte vill det?
nej robertsfoto tror jag vår heter. så det är inte samma. men vi har pratat med honom och ska bestämma ett exakt datum och så för när vi kan. lite svårt att få ihop det med en man som jobbar raka veckor.
alltså jag känner solisten men hon är min systers bästa kompis. solisten skrev efter att jag skrev till henne om vilken låt vi ville ha så skrev hon att hon inte kunde sjunga den för att hon har lovat min syster att sjunga den på hennes bröllop.