goli skrev 2013-02-26 19:29:01 följande:
Kitkät, mina blickar drogs först till den vaniljvita så jag tänkte att den e mer passande till aprikos men sen såg jag den vita och den e ju oxå ritkigt snygg! Hmmm.... men den vaniljvita sticker ändå ut mer o e lite mer annorlunda så jag röstar oxå på den! Men huvudsaken är vad du och din fästman tycker!
Ja, tjejer, nu har jag skrivit tentan. Och den var riktigt jävla svår! Blir så lack för jag har pluggat detta länge nu och det har varit så sjukt mycket material. Men alla jag pratade med efteråt tyckte samma sak, att det var svårt. Tyckte för övrigt inte att det reflekterade kursmaterialet heller! Jaja, men nu är den skriven iaf. Och vi får resultat redan imorgon så vi slipper ju vänta. Håller tummarna!
E så fruktansvärt trött nu, men om jag klarar den här tentan så blir det en massa massa bröllopsplanering snart. Plus att vi får svar om AT imorgon så då kanske kanske man slipper oroa sig för det oxå! vore skönt att kunna fokusera på bröllopet nu. Har funnits stunder då jag helt glömt bort att jag ska gifta mig om ett halvår... Men det ska det bli ändring på!
vad skönt goli. då hoppas vi på att får se mer utav dig här nu snart. vi saknar dig i tråden. du är borta alldeles för mycket. och just nu känns det som att det enda jag gör är att planera bröllop.
skickade in trycken till tryckeriet idag. vi ska kolla på papper snart också. kommer bli så kul. dom hade nå papper med guld i men jag vill ha silver så hoppas på att dom har det.