Orientaliskt bröllop
Du menar solist som ska sjunga på vigseln?
Vilken kyrka har ni bestämt er för att vigas i? Oftast så finns ju musiker på kyrkan som spelar under vigseln. Har ni kollat upp detta?
här är vår solist :D om ni vill höra.
förstår vad du menar med klänningen. man vill ju verkligen vara en prinsessa på sin dag. vill ju känna sig vackrast i världen.
men bara att leta på. stockholm brud och fest är ju min ifrån i alla fall.
ja det där med dålig hy kan inte vara roligt. Har aldrig testat någon sådan behandling. men har du kört kemisk peeling då? det säger dom ska vara bra.
tjejer jag har tagit ett beslut. jag har beslutat att jag ska designa min blivandes ring. Hans ring som han har nu är helt okej men den köpte ju hans mamma i iran och hon totaldissade allt vi sa om vad vi ville ha och det känns som att det mer är hon än vad det är vi. okej den är som sagt jättefin men jag vill att han har något annat och han bryr sig inte. haha.
så jag har en såååån bra idé nu om hur den ska se ut. vad tror ni? Han gick för övrigt med på det och tyckte det var en jättebra idé.
Det blir liksom mer mening i det hela. han hade ändå tänkt byta ring sen men det känns som att om han byter efter bröllopet så får det ju inte samma innebörd.