goli skrev 2013-03-15 23:43:14 följande:
WOW! Kändes lite som att kliva in i the twilight zone... what the... hur länge har jag vart borta från BT??? Hahaha! Det e bra att ni tjejer håller liv i tråden, NI gör tråden faktiskt. Puuh, nu har jag läst igenom allt o minns inte alls om det var ngn som frågade mig ngt eller... så om jag missar det får ni bara ta upp det igen! Måste säga att jag också fastnade för de kallorna, var så fantastiskt vackra! Men dtersom vi har aprikost som färgtema så kan det nog bli lite för mycket. Däremot vill jag gärna ha ngn blomma i en lite svagare lila färg som kan matcha aprikos. Några förslag? För jag är oxå sämst på blommor o namn!
Mustikka, det var en jättefin tiara men det är svårt att säga om det passar dig utan att se det på dig för som tjejerna skrev så kan det sitta jättebra på en men inte alls passa en annan. Jag ska också ha tiara o den blev lite större än jag tänkt mig men jag tänkte äh, what the hell! ska jag köra med prinsessklänning så kan jag gå all in liksom... en kväll i sitt liv kan man väl få leka prinsessa, även om det inte alls är min stil!
Hahaha, kollade in klippet och jag reagerade likadant! Tänkte shit, varför har hon en manet i håret? Hur hittade du det klippet, Pagnie?
Kitkät, tycker också att 10 smårätter låter precis lagom. Om du hade frågat mig för tre månader sedan hade jag sagt att det är alldeles för lite men i januari var vi på en libanesisk restaurang o käkade o det var riktigt mättande! Förlåt att jag frågar fast du har nämnt det så många gånger, men kommer ni att ha grillrätter också?
Nu ska jag oxå gå o lägga mig. Imorgon åker jag hem till stockholm till mina föräldrar o de har ingen aning om att jag kommer. De tror jag kommer den 22a mars. Ska bli kul att överraska dem o att fira persiskt nyår hemma! Godnatt!
jag sökte på persian wedding på youtube. Så kom den upp. men jag älskar låten däremot. den ska vi på något sätt ha på bröllopet.
Och jag tänkte i veckan att jag ska skicka in hindersprövning och grejer nu också. däremto vet vi inte hur vi ska göra med efternamnet. ska man krångla och få till båda eller ska vi göra det enkelt så att jag bara byter?
Håller med dig Goli. All in för en dag. Åh vad roligt att du kommer hem igen. vi ska också fira newros nästa vecka. Två gånger faktiskt. haha en på torsdag och en på lördag. Men på lördag blir det inte så stort då R's farmor dog. då får man inte fira och knappt skicka ut inbjudningarna.
Men på torsdag ska vi fira med två vänner varav tjejen är svensk men killen är iranier. ska bli roligt. vi ska laga persisk mat och ha det mysigt. undra vad jag ska laga bara. måste ju bli kobideh i alla fall eller vad säger goli?