Orientaliskt bröllop
oj en dag ute på vift och ni skriver massor igen. ja det är bara att läsa igen.
Goli, du har en vacker klänning nu men det spelar nog ingen roll om jag säger det. du måste nog bara känna dig till freds med det där själv. hur det än blir så är jag helt säker på att du kommer bli en underbart vacker brud. Jag förstår att du inte kan be dina föräldrar om mer pengar och det måste kännas jobbigt att vara i den situationen när man snart är klar och börjar tjäna sina egna pengar men att man inte riktigt är där än. Men det kommer lösa sig.
Känns som att vi alla har haft lite krångel med klänningar hit och dit flickor men vi är bäst så vi löser ALLT bara så ni vet.
kitkät vad skulle vi göra utan dig du som alltid är här och peppar. du har alltid så mycket kloka ord att säga. du är underbar bara så du vet.
Ni är för övrigt underbara allihop.
Idag har jag och R varit en vända till västerås. vi har handlat alldeles för mycket. nya springskor så nu jävlar ska här springas snart.
en lång vända på ikea också. köpte massa lampor och lite mattor och så. mattor och lampor gör ju såååå mycket i en lägenhet. Har känt att det varit lite lamplöst nu på sista tiden. i veckan fick vi ju omtapetserat i nästan alla rum också så nu jävlar händer det grejer.
Nu har vi även tagit ett beslut vad det gäller barn. Vi väntar till min mens i juni. Det känns faktiskt jätteskönt måste jag säga. riktigt lugn och tillfreds är jag. för jag tror att det blir det bästa och att jag kommer ha minsta möjliga oro då. plus att vi hinner med båda resorna plus en extra kanske till prag eller italien. Skulle vara jätte mysigt.
Goli föresten, jobbigt att du inte får tag i honom. Men ring ner honom totalt och sen jävlar ska han få höra på ett och annat tycker jag. bridezillas är inte att leka med och jag talar för egen del för jag har blivit en BIG TIME. haha.
Men jag tror det där kommer gå bra och han kommer göra ett bra jobb i slutändan. men vägen dit är viktig den med.
fick för övrigt reda på skatten också, vet inte om jag kanske har sagt det för jag har kort minne förlåt i sådana fall. men vi får tillbaka en bit över 20 000 så det känns jättebra att kunna plussa på det på budgeten. känns som att allt kommer lösa sig men man är orolig ändå.
Alla tjejer:
Sen måste jag lägga fram ett förslag även om det är tidigt men om vi ska få ihop det så är det lika bra att börja planera nu för vi är upptagna kvinnor det förstår ju vem som helst. Men jag tycker att vi ska fixa ihop ett möte mellan oss alla innan bröllopen sätter igång och innan Goli sätter igång och jobbar häcken av sig som AT. Så en fika i stockholm i juni tycker jag.
Vad tycker ni flickor?