Orientaliskt bröllop
En liten update från min klänningsjakt idag. Jag har nu hittat min drömklänning! Det blev en White One. Kan lägga upp bild senare! :)
sorry flickor att jag inte varit inne på länge. Jag återkommer i morgon hoppas jag för de senaste två dagarna har jag suttit med inbjudningskorten från Hell. Fan vad pyssligt det vart för jag fick mer och mer idéer. Men jag blir jävligt nöjd med dom för fan vad snygga dom blir. Så det är värt ALLT pyssel.
Hoppas jag blir klar nu i morgon så att ni får se slutresultatet. Kan i alla fall säga att jag var till panduro och handlade upp halva affären idag ;)
Okej flickor nu är de flesta korten klara. bara några kvar att skriva adresser på. Men vi skickar dom inte förän på måndag. en vecka senare än vad vi hade tänkt men vad gör det om hundra år? :P
här får ni i alla fall bilder. ni är dom ENDA som får se.
Kortet:
Och nu hoppas jag att dom där favourlådorna kommer fram snart också. samt att jag dessutom har beställt placeringskorten nu.
OCH flickor. Dom ringde från stockholm brud och fest idag. Min kjol till klännningen är klar och vi hämtar den på tisdag. Underbart säger jag bara. deras sömmerska är tydligen trots sjukskrivning inne 1 dag i veckan och då har hon hållt på med min kjol.
När vi ändå är där så ska vi även lämna in överdelen av min klänninng till sömmerskan ebba montgomery som är helt undebar och jätte trevlig om ni behöver en sådan. Så hoppas jag att jag inom några veckor har en komplett klänning. hoppas dessutom att min slöja har kommit då :D
Iiiiiihhhh vad det går framåt nu. känner ni det tjejer?
Trevlig du är då Kitkät!!
kitkät:
Ja jag har haft massor att göra och jag har sett att du också haft det men jag trodde du ville se inbjudningskorten då du sagt det förut. Men okej då ber jag om ursäkt om du tog det så. Jag menade det mer skämtsamt.