Orientaliskt bröllop
Vad go' du är. Ja, lite traditionell är jag allt! Jag tror det kommer kännas speciellt, när vi vaknar upp i vårt gemensamma hem för första gången, som ett gift par. Ända sedan jag var yngre har jag velat uppleva just det.
Haha, ja jag vet, du har berättat det förut - att du bott i Örebro. Grankotten känner jag till! Jag har också bott i Brickebacken, på Granrisvägen tror jag det heter, precis vid Brickebacken Centrum. Men det var när jag precis flyttade till Örebro, för 7 år sedan. Jag är ju född och uppväxt i Sthlm, men flyttade till Örebro för att plugga och sen blev jag fast här, när jag träffade min blivande man.
Ja, det är väldigt synd att ni inte bor kvar, vad kul vi hade haft annars - träffats och planerat bröllop bakom våra respektives rygg! Det hade slutat med överraskningsbröllop för dom. Hela bröllopet hade blivit en överraskning för dom! Haha...
Ja, visst är hotellet/pensionatet romantiskt? Jag får se hur vi gör, får väl försöka se charmen i rummens lantliga, omoderna stil! Tänk att vakna dagen efter bröllopet och sitta på verandan vid sjön och avnjuta första frukosten som fru och make!
Vi var också och tittade i möbelaffärer häromdagen. Vi var inne i en sängbutik. Deras sängar var riktigt sköna, men vi vart mindre sugna när vi fick veta att sängen vi gillade mest kostar 75 000 KR. Då tackade vi för oss och gick ut.
Ja, jag älskar Chilli, dom har så mycket fint. Vi kommer nog handla en hel del inredningsprylar därifrån sen när det är dags. Vi har även en affär här i Örebro som heter RS Möbler. Den finns nog bara här tror jag. Dom har riktigt fina och prisvärda soffor i olika modeller och färger. Man får välja hur soffan ska se ut, alltså modell (divan eller ej divan, osv) och sen vilken färg/färger man vill ha soffan i, så får man en egendesignad soffa typ.