Orientaliskt bröllop
men vad det gäller tid och få ut dom innan sista det tror jag absolut att du hinner.
härlig dag idag flickor. har äntligen rett ut lite grejer på jobbet, var och pratade med chefen idag så nu känns det jättebra igen. Har varit några jobbiga dagar annars men nu så känns det prima igen.
Idag har inte blivit så mycket bröllopspyssel men å andra sidan har jag suttit och sytt hela dagen. det är ju såååå roligt. :D
Jag försöker övertala R att jag ska få en till symaskin men han är inte riktigt med på den idén, Men jag förklarar för honom att man behöver faktiskt två. Ska han ha två datorer så ska jag ha två symaskiner. eller vad säger ni tjejer?
lekmatta 120x120. R gillade inte stoleken för han tycker vi har för lite utrymme. haha. han är knäpp om du frågar mig ;)
ja jag är lite stolt över den faktiskt. lite kvar på den. Klart den ska vara stor. han måste ju få plats med alla leksaker.
Pagnie, ja du har rätt..det är ju alla dom negativa personerna som förstör...man får försöka bortse från dom och fokusera på det man är där för. Vad skönt att det verkar ha löst sig i alla fall!! Själv är jag inne i en jobbsvacka just nu...men förhoppningsvis blir det bättre snart, tills dess får min kära man höra mig klaga varje dag tyvärr..kan ju inte ta ut det på jobbet så det får bli hemma haha.
Förresten är lekamattan du har gjort superfin, va duktig du är =)!
håller med mustikka kitkät. 25 är mest rätt tycker jag.