Orientaliskt bröllop
den var jättefin men den ser väldigt pastell ut om det var så att du ville undvika. för den är väldigt ljus.
den var jättefin men den ser väldigt pastell ut om det var så att du ville undvika. för den är väldigt ljus.
Kollade med sambon nu. Han sa också 25. :D om det är till någon hjälp
ja det är som du säger väldigt svårt att avgöra utifrån en färgkarta när man inte har tygerna men jag tror verkligen att 25 blir bäst.
Men oavsett blir det nog bra hur som. Vi finns ju här hur det än går ;)
så tjejer nu har jag och svärmor varit i stockholm igen. underbar dag kan jag bara säga.
klänningen var helt perfekt. hon hade verkligen lyckats så jävla bra. den var mycket bättre än jag någonsin kunnat drömma om att den skulle bli. så behöver ni en sömmerska så är ebba montgomery the one för er. hon gjorde verklgien underverk. den satt som en smäck så att säga.
Äntligen fick jag se hur den såg ut snörad för första gången då den varit för stor tidigare.
hon sydde till figuren så den blev bättre och sen så sydde hon dit pärlorna så hela tygstycket satt fast och inte bara en del av det. så nu fick vi fram bysten lite mer också.
jag är världens lyckligaste flicka. hihi.
åker och hämtar hem den på tisdag när min tärna kommer hit. längtar så mycket till tosdag nu.
sen så var jag ner på stan här också och hittade äntligen lite underkläder. eller i alla fall en BH. den såg så ful och konstig ut när man fick se den men fan så bra den satt och vad jävla skön den var. helt galet måste jag säga. den där kommer verkligen sitta bra hela dagen. den åkte verkligen inte ner. hade silikonband runt om som gjorde att den satt fast och ja den satt verkligen så jävla bra.
hittade ett par trosor som skulle varit bra MEN dom kom bara i storlek 38 som var ungefär som en strl 36 men jag är ju närmare strl 34 så ja det var bara att glömma.
Men nu så.
tärnan har sen med sig lådorna så ska ni få se dom också. och jag kommer äntligen få se dom. wiiii!!!
ja här betas det av en sak i taget och allt börjar verkligen fall på plats. 87 dagar to go girls.
Här är BH:n tjejer:
Mustikka: Ja den är verkligen jättebra så nu är jag nöjd. men trosor och underkläder till natten är fortfarande ett problem känner jag. men det får bli ett senare problem.
Vad roligt med thailand. det kommer säkert bli jättebra det tror jag utan problem. men jag vet vad du menar med att det där är svårt.
Goli: Ja jag vet vad du menar med kuddarna. svärmor tycker jag ska ha kuddar i så jag kommer i den där att lägga i några gelegrejer det förstorar en storlek. inte för att jag tror att det gör så mycket men alltid något. även fast jag inte har så mycket så känner jag att den där bh:n är skitbra så den rekommenderar jag verkligen. verkar ju Mandis göra med. Haha
Mandis: ja visst är den bra? tror jag verkligen hitta en bra grej här. :P
Okej nu kör vi ett helt nytt inlägg. haha. Har så mycket jag vill berätta jämt. Vet inte ens vart jag ska börja. Har i alla fall haft det underbart dessa dagar. har bara varit på barnakuten under veckan och det är sååå roligt. av någon konstig anledning älskar barnen mig och dom är såååå lätta att handskas med. Hade en liten flicka som var rädd men det gick sjukt bra ändå. Stolt känner man sig. Hon fick leksak efter det också. haha. Snäll sköterska ni vet.
Hur som haver så glömde jag bort en av sakerna jag skulle berätta men vi tar den andra helt enkelt. Har kollat massor på resorna till japan nu. vi åker nog på kvällen efter bröllopet direkt till tokyo och flyger sedan därifrån till okinawa. Blev billigare än att flyga direkt till okinawa så vi startar och slutar i tokyo. sen flyger vi med air asia mellan tokyo och okinawa.
1000 kr kostar det för oss både mellan de två ställena. enkel resa då men ändå.
Sen har jag kollat på massa hotell. så 5 nätter kommer vi nog spendera på detta hotell:
Goli:
Ja rummena var fantastiska och man kunde välja med havsutsikt. otippat va? Hav hela vägen runt liksom. haha.
Nej men dom gick i blått också vilket passar mig perfekt. haha.
Men hur som är det helt underbart. borde dock kanske boka snart kan jag känna. hihi. men det löser sig.
men vad bra då behöver jag inte vara orolig alls. då kör vi på dom.