Orientaliskt bröllop
Kör utan på festen
haha oj Goli det där lät som en riktig möhippa som hämtad från en amerikans film faktiskt. Verkar som att du hade det vääääldigt roligt.
nu längtar jag nästan lite efter min. haha.
Här är ju min förlovningsring :D älskar den verkligen den är helt perfekt. en blå safir på 1.08 carat och två stenar på 0.52 carat. vitguld med rak skena. älskar den
våra lådor kom nu också med min tärna i tisdags. :D
Kitkät: Tack, sorry att jag inte svarar på alla era inlägg men känner att jag inte har så mycket att tillföra tyvärr.
Goli: Ja vi saknar dig här. Skönt att du snart kommer på svensk mark igen. måste ju vara jätte skönt verkligen. Och få lite saker gjorda och så. Jag ska ju träffa frisören på onsdag. längtar så galet mycket. ska verkligen bli jätte roligt att se hur det blir. Då ska ni få en bild sen. måste verkligen leta lite bilder nu så jag verkligen kommer på hur jag vill ha det.
vad roligt att du är nöjd med möhippan. dock kommer inte min bli än på länge. den kommer nog bli rätt nära bröllopet skulle jag tippa på. Så det får ni nog vänta med historier om.
Ja jag har verkligen längtat efter dom. temat fjärilar lyser ju verkligen igenom känner jag. R's strumpor kom igår också. har köpt sådana svarta där det står "so you dont get cold feet" sjukt söta.
Har beställt en del saker från Ebay nu så nu väntar jag spänt här.
Är ju hög tid att beställa för det kan ta en månad att få det nämligen. SKa beställa massa dekorationsfjärilar också. Tror det kommer bli fint. vill ha massor i blommorna och så också.