Orientaliskt bröllop
Pagnie,
Ja, det vore ju något... att föräldrarna kommer in under halva låten, men det blir lite konstigt eftersom min fästmans föräldrar är skilda sedan länge! Det är inget alternativ.
Jag hoppas att dom andra tjejerna har några bra idéer!
Vad gäller valsens to be or not to be, så får du nog kanske bättre hjälp av vem som helst förutom mig. Jag kan inget alls om vals, jag vet knappt vad vals är för något! Det är därför som vi ska dansa tryckare och ingen vals!
Imorgon tänkte vi öva på att dansa ihop. Haha. Min fästman vill att jag ska lära honom att röra sig till syriansk musik.
Och vad kul att ni äntligen har bokat er smekmånad nu. Hur länge blir ni borta?
Ja du, vad ska man packa med sig. Kläder kanske? Om ni inte har tänkt att spendera hela smekmånaden på hotellrummet såklart. Då behövs inga kläder!
Nä, skämtosido - packa lätt, ni kommer säkert shoppa med er en del också. Alltså förutom pass, biljetter och bikini (solkräm kan du köpa på plats), så är det en bra idé att ta med sig hygienartiklar, skönhetsprodukter och sköna skor som är snälla mot fötterna även efter en lång äventyrsdag. Det är typ allt jag kommer på. Och vad gäller kläder vet ju du säkert bäst vad du vill ha med dig för något! Men ta med dig ömtåliga kläder till äventyrsdagar!
ja jag får väl det. jag ville också dansa tryckare men det går inte han med på. tyvärr. han tycker att det ser löjligt ut så jag får väl gå med på det här. han har ju inte haft så många andra krav direkt.
vi blir borta till den 29:e juli. så ca 2 veckor.
haha jodå vi ska ju resa runt i japan så kläder kommer vi behöva massor. Men det jag kommit fram till är som du sa pass, biljetter, hygienartiklar och så klart bikini och min systemkamera.
ja förhoppningsvis kommer vi handla en del. beror på vad vi hittar.
Men jag måste bara berätta, jag jobbade ju också inatt och letade lite då om japan och vet ni vad jag hittade? jo att det finns disneyland i Tokyo. kan det bli bättre? :D helt galet vad underbart.
haha jo vi vet att du jobbar natt. jag var in och kollade en vända vid 2 tror jag men då hade inte du skrivit något. synd att jag inte kollade igen för jag hade en seeeeeg natt på jobbet.
jobbar inatt med ifall du undrar. så då kommer jag nog in någon vända eller två om du vill ha sällskap ;)