goli skrev 2013-07-01 19:13:04 följande:
Pagnie, det är absolut inget att be om ursäkt för. Du för förlåta mig eftersom det är jag som bara antar att du vet saker som jag inte ens har skrivit här, haha! Saken är den att när vi tänkte ha aprikos som färgtema så vet jag inte riktigt vad jag ens tänkte ang "färgtema". Vi har ju inga brudtärnor eller bestmen så det blir inte så mkt användning av ett tema. Sofreh aghden kommer ha mycket färger men dekoren i den är ljusaprikos och guld. Sen har vi ljuset i lokalen som är lite ljusaprikos men det kanske vi ändrar på allteftersom, ju mörkare det blir ute, desto mer kommer färgen synas i lokalen. Så vi får se. Men det har inte blivit mycket av det aprikosa, tyvärr.
Men för blommorna i lokalen tänkte vi ha ljuslila, aprikos, vitt och lite gröna blad till. Sen när jag nämnde det vinröda så menade jag i min egen brudbukett som jag vill ska sticka ut från lokalens blommor samt matcha mannens klädsel. E ju så dålig på att förklara saker o ting så det är bra att du säger till. E förvirrad när det gäller vilka blommor jag ska välja till vad, känns allmänt rörigt just nu, tyvärr.
Och vilket vackert ställe ni ska fotas på! Ligger det i Södertälje? Vi funderar på att överge Scandic hotel för fotografering om det skulle regna. E inte lika förtjust i det hotellet längre... Kanske får hitta ett annat hotell!
okej men då är jag kanske med liiite mer. Men det låter som ett bra upplägg i sådana fall., och har du googlat på de färgerna och tycker det är fint så är det ju bara att köra.
ja visst är det fint. nej det ligger nära lokalen. Allt är nära vår lokal du vet. vi vill inte flänga omkring riktigt. Haha ja vi var på hotellet och det och kollade i lördags med fotografen och hon hade såååå många bra idéer för fotografering så det känns jättebra. och det där stället i parken kör vi ju på även om det regna då det har tak. men nu hoppas vi ju på uppehåll.