Orientaliskt bröllop
Min tur blir det nog inte på ett tag, vi ska nog inte sätta igång än på åtminstone några månader. Vi ska på smekmånad först och jag vill gärna passa på att resa med min man på tu man hand först litegrann. Vi har aldrig rest utomlands ihop förut, så smekmånaden blir vår allra första resa tillsammans. Och jag vill ju som sagt att vi ska hinna göra fler resor tillsammans innan vi får barn! Visst kan man resa även fast man har barn, men det blir ju kanske lite annorlunda resor då. Men att resa hinner man ju göra båda en och två gånger även fast man är gravid. Men vi får se. Det kommer när det kommer tänker jag. Men vi försöker inte aktivt så att säga. Det blir antingen nästa år eller året därpå! Det blir helt enkelt som Gud vill!
Vi trivs jättebra i lägenheten, så skönt att det är alldeles nybyggt! Det enda vi saknar är som sagt textiler som gardiner, lite prydnadskuddar, dekorationer etc. Annars så är alla stora möbler på plats. Men det känns fortfarande lite kalt och opersonligt eftersom vi saknar just gardiner, tavlor, foton, prydnadskuddar...
Vi ska hänga upp olika ramar med våra bröllopsbilder på en vägg i vardagsrummet. Det blir nog snyggt! Och på tal om bröllopsbilder, vi fick våra bröllopsbilder från JNSVision igår! Är väldigt nöjd med tanke på att vi bara hade en timma på oss och vi höll på att frysa ihjäl, bokstavligt talat. Tyvärr så utnyttjade vi inte Gripsholms Slott och parken till fyllo under fotograferingen pga. dom anledningarna vilket känns lite trist. Vi tog t ex inga bilder vid vattnet eller på bryggan och bron. Bilderna blev ju fina ändå, men jag hade ju gärna velat få lite bilder vid vattnet också och utnyttjat den vackra miljön ännu mer! Kan försöka att lägga upp några bilder i ett inlägg!
illamående varje kväll och oftast på morgonen. dock inte spytt än.
yrsel - check
ont i höften - check
svullen - check
gasig - check
ja du fattar ju. haha.
men fri från komplikationer hoppas vi i alla fall.
känner mig lite småfet så där ;)
åh vad fina bilder. du var väldigt vacker kitkät. jag förstår vad du menar med att man ville ta mer bilder men ibland blir det så eller oftast blir det så. så kände vi också. det tror jag nästan att alla gör. haha. men som sagt ni hade massa fina bilder tycker jag och du ser ut som en prinsessa.