Lavelii skrev 2014-01-02 13:43:32 följande:
Hallo tjejer!
God fortsättning!!! Hoppas alla haft en mysig julhelg. Själv var vi nere hos mina föräldrar och firade jul (och blev...wait for it...bortskämda där med haha). Det var hur mysigt som helst. Massa god mat.
Och nyår blev lugnt i år för min del...var hemma hos svägerskan med svågrarna. Ännu mer mat.
Så igår vaknade jag och kände att efter att ha tränat i genomsnitt 4 ggr i veckan så har jag sedan bröllopet tränat 2 ggr. Min kropp mår inte bra alltså! Inte för att jag gått upp i vikt (det har jag nog gjort även om folk hävdar att det ser ut som jag gått ner i vikt?!?!) men för att jag helt enkelt inte är van vid att inte träna plus så mkt onyttigheter man stoppat i sig! Så idag, då jäklar skulle det tränas, men då vaknar man upp sjuk. Självklart. Blir en promenad iaf efter jobbet.
Hursomhelst, snaaaart bär det av till solen. Längtar ihjäl mig!! Ska bli så underbart skönt! Sen planerar vi att eventuellt åka till London eller Rom någon gång i april/maj och sen blir det Istanbul till sommarn. Mkt att se fram emot, så det är inte jobbigt att hålla humöret uppe i detta gråa trista väder. Tack och lov att det inte finns någon snö iaf!!
Hur är det med er tjejer?
Pagnie, vad roligt att läsa om föräldrarnas/svärföräldrarnas reaktioner. Tror min mamma kommer reagera likadant. Min svärmor tror jag inte kommer reagera så mkt. Efter redan 7 barnbarn så är det väl nog inte så där JÄTTE wow längre även om jag vet att hon i "hemlighet" undrar och väntar på att vi ska säga att vi är gravida. Men men...hon får vänta lite till haha... För mina föräldrar är det ju annorlunda eftersom det blir det första barnbarnet.
Anyway... hoppas att ni mår bra
Kram
åh jag förstår att det blir en riktig omställning om man är van att träna. men det är bara att köra igång med nya friska tag efter all mat under jul och nyår.
ja det var roligt. men bäst var nog svärmor 2 som fick veta i tisdags. svärmors bästa kompis. kramade henne och sa att jag hade en överraskning. la hennes hand på min mage och hon gick i taket. blev helt galen och sa hela tiden nej det är inte sant. haha.
sen sa hon kom kom lyft klänningen visa magen jag vill se. haha.
nu tror hon på det i alla fall. haha
ja jag trodde ju så också med min mamma eftersom det blir fjärde men nej hon reagerade nog mest på detta av alla 4 barnbarn.