Mustikka skrev 2013-06-25 12:19:13 följande:
Pagnie vad underbart. Ville själv ha musik men det finns knappast hos våra syrianska präster. Tror inte dem har någon spelare där och tar man egen så lär väl det inte höras ordentligt. Så jag skippar det nog, Så länge det inte ser konstigt ut när man går i tysthet haha.
Du sprudlar gläjde känner man och det smittar av sig =D Jag skuttade som en liten kanin när jag vann en auktion med thailand guide bok hahah, längtar efter att få läsa.
Jag tänkte på dig igåt faktist, såg en film som handlade om en tjej som åkte till japan och lärde sig laga ramen soppa. Tydligen är det populärt så prova det, jag blev lite småsugen på soppan måste jag säga haha!
Inte mycket kvar nu pagnie. Längtar efter alla detaljer sen :D
haha vad bra att jag smittar av mig då ;)
nej det låter ju som att ni får skippa det då. men det blir nog bra ändå.
ja jag förstår din känsla. vi fick hem vår japan guide book igår som vi beställde från lonely planet. 800 sidor ca. haha. så vi har att läsa ett tag där. kommer nog bli grymt bra det där. hittade massa bra tips. men den är på engelska så inte lika lättläst som svenska men det blir nog bra ändå.
haha ni ska få ALLA detaljer. men dom kommer nog som sagt efter smekmånaden. kommer inte ha så mycket tid till övers innan vi åker. tittar nog bara in och säger hejdå innan vi åker då. kanske kan bjuda på någon bild. vi får se ;)