jag ville inte ha barn men han vill :( vad gör jag ?
i maj går bröllopet av stapeln, och jag har hela tiden sagt till min kille att jag ev inte vill ha ett till barn har ett sedan tidigare (inte min blivandesmans barn) han har alltid haka på den tanken och accepterat den och inte heller vilja ha barn, direkt mycket,
i lördags kom smällen HAN VILL HA BARN, men int enu utan om 5.7 år kanske vilket jag ABSOLUT inte kan tänka mig, jag har en 7 årig tös sedan tidigare och vill verkligen inte börja om med barn,
men som toppen på isberget så har jag en riktigt aggresiv reumatism så ja vill inte vänta för jag vet inte hur jag skulle klara av detta om flera år med denna sjukdom, ja vil ha nu så fall inom 2 år om jag ska grejja bära barnet i 9 mån
läkaren vill ärvenbörja lägga in mig 2 dagar i månaden på stamcells dropp då min e så agresiv och ska man ha denna dropp får man ej skaffa barn på 2 år efter man slutat. jag vill gärna börja med medicinen då ja har svåra smärtor, men jag vill inte vänta 5-7 år på att börja för det är inte värt att må skit i flera månader och sedan avbryta behandligen för att skaffa barn och sedan börja om igen för att ta medicinen nått år,
jag kan absolut tänka mig ett kärleksbarn men då vill jag gärna göra det direkt efter bröllopet, så ja kan få hjälp mot smärtan sen sen vill ja veta att jag klarar av att va mamma till ett barn som är beroende av att bli buren hela tiden, dessutom så vet jag ju inte alls hur min sjukdom utvecklats om 2 3 5 år :(
känner migg uppriven ledsen och väldigt fundersam, hur skulle ni göra ?