Hej! Jag hoppar in, jag med. Vi gifter oss i juni på Ibiza. Wiiiiiie, kommer bli så himla, himla fantastiskt! Vi har hyrt en stor villa och familjen kommer ner den första delen va veckan och är med på vigsel etc, sen åker de hem för att ge plats åt våra närmsta vänner andra hälften av veckan. (så det blir 20 åt gången)Det kommer bli en informell vigsel, och eftersom vi inte är katoliker får vi helt enkelt inte gifta oss i kyrkan (det hade jag inte gjort ändå) men vigseln i sig blir inte "giltig" så att säga. Vi kommer därför att gifta oss helgen innan vi åker, borgligt här hemma. Men då kommer det bara vara jag och sambon och sen går vi och äter en god middag nånstans. Så inget ringbyte eller så ens :) Det mesta är klart, vi ska väl egentligen bara prata ihop oss det sista med han som håller i ceremonin, vad han ska säga etc. Och sen stämma av med fotografen när hon ska komma och så. Sen väntar jag på att sömmersakn sak höra av sig eftersom klänningen inte är klar än, sen har sonen inga kläder än, nån form av bordsplacering vill vi ha, vad för musik vid själva starten vet vi inte än, musik till festen har vi inte ens pratat om. Och det där talet jag vill hålla till min blivande har jag inte ens börjat med. HJÄLP!!! När jag staplade upp sakerna sitter jag ju fan i skiten...Jag tänker mig att jag fixar med blommorna när jag kommer ner. Jag vill ha enkla pioner och har de det så blir jag glad; har de inte det får jag ta något annat. Det är väl egentligen det enda jag "nojjar" över; tänk om det är stängt, eller att de bara har sktifula blommor? Jag kanske ska beställa blommor ändå innan? Men det är så satans dyrt, så fort man nämner ordet "wedding" drar de allra flesta öronen åt sig, hehe!