Hej
Vi ska oxå gifta oss utomlands. Vi har bestämt oss för Prag!
Vi bara älskar denna fantastiska stad och bara längtar att få visa upp den för våra gäster.
Vi har anlitat en bröllopskoordinator som hjälper oss med bokningar dagsprogram, kontakt med resturang, kyrka, bokat frisø och smink, naglar blommor och fixar dukning. Tja dvs. nästan allt. Men ändå är det ju många beslut som ska tas och vi har ändå helt med i planeringen även om hon fixar mycket av det praktiska.
Vi kommer att gifta oss i en fantastisk kyrka mitt inne i Prag. Efter vigseln kommer det mini bussar till gästerna att ta dom till resturangen som ligger med utsikt över hela prag. Resturangen/festlokalen är nästan som ett litet mini slott.
Med oss ner har vi 40 gäster och vi kommer att vara nere i en vecka. Några gäster är med hela veckan, några stannar bara över helgen.
Vi har även fixat en liten utflykt dagen innan bröllopet och en dagen efter. Så det blir lite "mer" för den som vill.
Jag gjorde inbjudningarna själv, jag gjorde dom som ett boardingkort. Mycket nöjd!
Vi kommer att ha ett fästhäfte, ska försöka göra dom som ett pass är tanken, får se hur de går...