• Boringbrick

Naglar - bildtråd

Bilder på dina bröllopsnaglar eller vardags/fest naglar! 

Så vi alla kan få lite inspiration av varandraSolig 

• Svar på tråden Naglar - bildtråd
  • Boringbrick

Puffar för mer snygga naglar! :)

• PiaB
    Boringbrick skrev 2012-11-30 18:36:24 följande:
    tack för svaret! Okej, jag har långa egna naglar, så skulle bara behöva förstärkning då, men det går att fixa själv nu för tiden, inte sant? :)
    Ja det ska gå att göra själv. Har sett att det finns att köpa massan, men jag har inte testat. Tycker det är så skönt att sitta och bli ompysslad en stund. Ungefär som att jag färgar håret hos frissan fast jag kan göra det själv
  • Sjörå

Jag ska göra min första nagelförstärkning om två veckor. Tänkte prova en gång innan bröllopet för att se om det sitter ordentligt på mina naglar. Är det någon jag bör tänka på innan jag går dit? Jag kommer att göra en klassisk fransk, det är den enda min blivande gillar. Lägger upp bild här om jag blir nöjd. 

• daniiel
    Boringbrick skrev 2012-11-30 21:48:09 följande:
    Annorlunda tekniker:
    Någon som har testat att marmorera naglarna? 
    Eller testat att göra dip dye?

Glad 
    Ja, marmorera. Det tar tid, är kladdigt och inte värt det :P Men lite kul var det väl...
  • Boringbrick
    daniiel skrev 2012-12-03 19:44:52 följande:
    Ja, marmorera. Det tar tid, är kladdigt och inte värt det :P Men lite kul var det väl...
    hah, håller med dig. Det ser ju rätt snyggt och häftigt ut om man är bra på att göra mönstret, dock kladdigt och krångligt. :P
  • misslane

Här kommer en väldigt enkel bild på mina nagar.

Jag brukar inte ha långa naglar och valde att inte ha det på bröllopet heller.
    Dagen innan var jag på en salong och gjorde något spa paket (handmasage, parafin bad, lack och flia)

• eml33h

Jag kommer göra mina naglar själv.. är en stor hobby som jag har.
    Dessvärre var jag tvungen att klippa ner alla naglar för ett tag sen, var och bowlade med jobbet och bröt 3 stycken. Jag brukar alltid klippa ner de jag inte bröt också, för att kunna hålla dem jämnare när de växer ut. Dessutom tycker jag det ser för tääskigt ut med några korta och några långa, antingen eller säger jag! Glad
    Kommer nog köra på en klassisk fransk, med silvertippar.

• Martur

Jag gifter mig om exakt en vecka och så här skulle jag kunna tänka mig att ha mina naglar. Annan form iofs, inte så långa. De måste funka praktiskt med blöjbyten också! Gillar det diskreta glittret i det vita. Vi gifter oss ute, min klänning har en liten applikation med Swarovski och pärlor, jag kommer ha en tiara med lite glitter, en kort slöja med några Swarovski-stenar och ett rejält strasshalsband med typ snöflingor på, så frostiga naglar vore perfekt!

De här är också grymt snygga!!!

Dessa med! Hoppas jag kan få nån av dessa - för då är jag ju redo för ett glammigt nyår samtidigt!!!
    Kommer göra mina naglar i Mora, hos en tjej som gör sitt slutprov i Norrköping på måndag, så jag blir lite av en grand finale...

Nyfiken? Jupp... MIn kusin som bokat tiden så själv vet jag inte ens VAD hon gör. Men jag är glad bara nån gör jobbet så att jag slipper göra det med en 15 månaders buse klängande på mig! 

• Boringbrick

Martur: De var supersnygga alla tre! :) Grattis och lycka till till bröllopet!

Svar på tråden Naglar - bildtråd