känns som att alla har kommit jätte långt i sin planering. Vi kör sakta men säkert framåt men det känns som att vi också har hunnit en massa.
Vi har en budget på 250 000 och det som redan nu är inhandlat och fixat är:
Det som ingår i vårt paket på restaurangen som vi ska vara
Mat personal dekorationer blommor (min bukett, tärnornas buketter, corsager, blommor i kyrkan, i lokalen till bordena och brudbordet samt utanför lokalen) Fruktbuffe chokladfontän stolsöverdrag och rosetter Dj limousine (ska ha en hummerlimousine) kameraman fotograf tårta Alkohol med öppen bar
Sen utöver det som ingår i restaurangen så har jag även fixat:
Brudklänning 2 av 3 tärnklänningar bestämt bukett halsband Örhängen små detaljer (ska ha silverringar runt vinglasens fot med en berlock som det står love på, manchettknappar till våra pappor, strumpor till alla i brudföljet, odyl.) Bokat en extra fotograf köpt skor till mig fixat en bekant som trycker upp inbjudningskort, festhäften, vigselprogram, placeringskort osv gratis. har även köpt armband till tärnorna. Vigselringarna är inköpta och ivägskickade för gravyr. solist fixad
Det som är kvar nu är:
Underkjol slöja Tiara armband till mig underkläder och kläder till natten boka hotellet som vi sett ut mannens kläder sofreh aghd dawoul zurna Noghl till presentlådorna till varje gäst kläder till näbbarna ringkudde Hemsida En tärnklänning Boka frisör som är utsedd. kan inte boka förän i februari fixa naglarna köpa såpbubblor köpa lådor till gåvorna till gästerna Hinderprövning
Okej det är säkert något som jag har glömt men jag tror jag har det viktigaste med i alla fall.