I Lördags blev jag hippad. Jag hade en underbar dag med underbara vänner. Man har ju gått och funderat på när det blir men man vågar inte riktigt tänka tanken, men plötsligt händer det :0) stod naken i badrummet efter att precis duschat då jag hörde värsta metal/rock musiken då har de lagt en ipod i ett kuvert som ligger vid dörren, det står att jag ska öppna och inuti ett brev med saker som jag ska packa.
När vi senare samlats i parken jag och fem andra så tror jag att okej då vet jag vilka som är här undra vad vi ska göra, då får jag ett par händer för ögonen och den doften känner jag igen jag måste känna på håret för att vara säker :0), då står tre av mina barnsdomsvänner där, de har kört 32 mil för att var4a med på min möhippa och måste tyvärr köra hem samma dag fast på kvällen då för den ena ska jobba men så otroligt gulligt av dem. Jag börjar gråta och skaka när jag ser dem, jag är så glad över att de kommit...dagen fortsätter med picknick, chokladprovning, god mat och dryck och underbart sällskap...
Här går det framåt men börjar bli lite nervös över ringarna då vi beställde dem för 3 veckor sedan och inte hört något..
I morgon är det 1 månad kvar :0) jag längtar så jag spricker....
Hoppas ni andra har det bra?