Kago09 skrev 2013-06-19 21:45:28 följande:
Det låter underbart :0)
Ja vad tar man med sig egentligen ;0)
pass, pengar, biljetter, badkläder, kläder, hygien, solskydd kanske ? kamera, videokamera, väska eller nåt att förvara kort och pengar. Tror man kan köpa mycket på plats om man även vill det. Ett kompispar till oss som gifte sig förra året, när de åkte på smekmånad kom hennes väska bort och hon klarade sig i 2 veckor utan den så det går nog om vill :0) men jag förstår dig, svårt att veta vad man behöver och inte behöver...
Här håller världen vändas upp och ner då min sambo fått jobb 32 mil härifrån. Han har fått jobb 2 mil från min hemstad, vi har diskuterat att flytta närmre mina föräldrar men man är lite shockad då allt gått väldigt fort och man har kort tid på att bestämma sig för vart man vill bo, hitta bostad, jobb till mig, dagis till barnen ja allt...och ett bröllop att planera men allt går väl om man vill ;0)
Igår fick vi titta på ringarna, vi har väntat i 4 veckor och jag undrade vad som dröjt så jag gick dit och där låg dem, de hade glömt att ringa så man blir lite besviken, men alla kan väl glömma. Nu ska bara min gravers sen kan vi hämta dem :0) vi träffa även cateringfirman så nu är allt bestämt, mest pyssel kvar nu :0)
Nu går veckorna fort.....snart dags :0)
ja nog klarar man det mesta bara man vill. men en packningslista krävs nog känns det som.
oj ja det var ju nyheter. hoppas ni löser det på ett bra sätt.