• diamondgirl

Bild och pris på era ringar

Hoppas inte någon tar illa upp av denna tråd men som rubriken säger skulle jag vilja se bilder på era ringar och hur mycket de kostade för att få lite inspiration till vad man man får för ett visst pris. Vill se ringar i alla prisklasserGlad.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-16 16:00
    Glömde skriva att ni gärna få beskriva ringen också exempelvis vad det är för metall och om ni har en diamant hur stor den är m.m.
  • Svar på tråden Bild och pris på era ringar
  • Fröken

Går inte att ladda upp här. Men kolla bland mina bilder

• sommaren13

Min förlovningsring ser ut så här och kostade 2500kr

Och här är vigselringen som kostade 10298kr

• MrsH

Mina ringar:) Förlovsningsringen överst kostade 36000:- och vigselringen kostade 22000:-
  • CoG

Din förlovningsring i vitguld hade jag gärna haft :)

Tycker så mycket om hjärtan

sommaren13 skrev 2012-12-20 01:09:51 följande:
    Min förlovningsring ser ut så här och kostade 2500kr

Och här är vigselringen som kostade 10298kr

• cgosfeldt
    Sandra01 skrev 2012-12-18 13:12:42 följande:

ja, jag är jättenöjd.

Velade massor fram och tillbaka innan jag till slut bestämde mig. Stenar uppepå, inga stenar alls eller så som det nu blev. Stenar på sidan. :)

Mina stenar är ju rätt små... Men, jag har för mig att smeden sa att det även finns mindre...

Kolla med en smed om du får plats med stenar.

jag är iallafall helnöjd!

Nu är det 1,5 år kvar till vi gifter oss (juni 2014) men jag letar redan efter sten till vigselringen...

Ååh vad roligt ! Ja men det är verkligen jättefint med stenar på sidan :D

Ja men det ska jag absolut ta och kolla upp, visserligen väntar vi några år med bröllop. Men känner att det kan vara skönt att veta om det jag vill ha går att tillverka över huvud taget eller om jag ska komma på någon ny ring som känns lika mycket ja... :)

• karamell

Här är min underbara ring! Det är en 3 stensring på sammanlagt .090 carat. Den kostade egentligen 32,000 men var på kampanj när jag köpte den så jag betalade 25000. =) ÄR KÄR!
  • Niini

Förlovningsringen: Rosa guld, köpt 2006, 2,5mm, 69€
    Vigselringen: Vitt guld, 7 diamanter (0,25ct, Wesselton, VS, briljantslipade), köpt 2011, 4mm, 1200€

• diamondgirl

Jättefin MrsH. Är de köpta i Sverige?

• filibustern

våra förlovningsringar. titan med guldinlägg (18k tro ja) gubben har vitt guld och jag har gult. 1500kr/st under en rea på guldfynd... :P
  • lordoz

Detta är min förlovningsring från Schalins. Turin heter den... Kostade ca 4000:- i en lokal guldbutik.

Ska matcha den med samma ring som vigselring. Fast med stenar då.. :) Tror denna kostar 5000:- ungefär i samma butik...

Vet att Schalins ringar är mycket dyrare på t.ex. Albrekts Guld eller Guldfynd... Så jämför verkligen priserna!!!

Svar på tråden Bild och pris på era ringar