Bröllop kring Åhus/Kristianstad 2013!!
Hej! Jag dyker in här.... :) Vi ska gifta oss i Österslövs kyrka den 17/8. :)
Hej! Jag dyker in här.... :) Vi ska gifta oss i Österslövs kyrka den 17/8. :)
Tack tack! :))
Snälla söta hjälp mig!!!
Det där med brudnäbbsklänning och tärnklänning...
Min syster ska vara tärna och min systerdotter ska vara brudnäbb. Min syster vill gärna ha en klänning som hon kan använda fler ggr efter bröllopet och detsamma gäller för hennes dotters klänning.
Jag vill att det ska vara finklänningar, (då vi gifter oss i kyrka) behöver inte vara typiska tärn/näbbklänningar men ändå inte "vardagsklänningar". Var hittar jag detta utan att det blir vansinnigt dyrt? Snälla hjälp mig!!!
Har kollat en del på nätetmen hittar inget så känns intressant....
Ja Erika, det kan jag hålla med Linda om. randiga rutan har väldigt mycket fint till vettiga priser. Där köpte jag min studentklänning, för sisådär en 100 år sen visserligen, men ändå.
Har beställt inbjudningskorten nu. DJ är nog på gång. Fotografen är på gång. Har bokat in tid till att prova brudklänning den 4 feb, första provningen mest för att kolla priser och så...
Har börjat bestämma oss angående menyn.
Ja det börjar kännas att det är på riktigt!!!
Jag känner att jag har tio sidor att läsa igenom när jag är här inne. Är nog här inne alldeles för sällan.... ;) Hur som helst... Nu har vi bokat DJ o fotograf. Jag har provat klänning på MB i Vinslöv. Mycket dyrare än jag trodde men GUD vad fina klänningar. Hade föreställt mig en ganska så enkel med lite brodyr eller pärlor. MEN den jag fastnade riktigt för var rätt mycket mer än så. Jag kände mig som en riktig prinsessa i den. Åh jag vill ha den!!! Ska kolla på ngt mer ställe. Någon som har bra tips på affärer i Malmö-trakten kanske? Vill se om jag hittar någon som är liite billigare. Men jag är ju kär i två klänningar (lite mer i den ena). Tusan! ;) Inbjudningarna har kommit. Ska bara skriva ut infobladet med, sen ska de iväg. Ja det känns mer o mer verkligt för varje dag. :))