Bröllop kring Åhus/Kristianstad 2013!!
Jag ska absolut återkomma med recension av atelje mb, har också hört blandat om dem! :)
Jag ska absolut återkomma med recension av atelje mb, har också hört blandat om dem! :)
Klänningen som jag vill ha
www.millybridal.com/empire-straps-handmade-fl...
Förresten tjej, eftersom jag är ny i tråden ni inte skriva lite om er själva? Vad ni heter, bor, när ni ska gifta er, gäster osv?
Sååååådär ja tjejer.... Jag är hemma efetr ett antal timmar i vinslöv... say no more. Haha.
Utbudet av killgrejer hann jag inte kolla så mycket på men enligt sambon var där hyfsat mycket, och mer åt det klassiska/strikta hållet.
Jag och min vän gifter oss med en veckas mellanrum och vi sprang efter SAMMA klänningar hela dagen, haha. Det slutade till o med med att vi eventuellt kommer att ha likadana klänningar! Hon provade en som satt super på mig och den satt kanon på henne med, i princip den enda som verkligen satt riiiiktigt bra på henne. Så hon vill så klart ha den och köpte den direkt. Jag ska eventuellt ha den också, men då den är hellång och jag ju vill ha kortare fram så ska jag först höra med sömmesrskan vad hon tror, samt vad det kan gå på.
Men jag rekommenderar er vekrligen att PROVA ALLT, typ! Sånt som jag verkligen inte trodde skulle sitta bra, typ sjöjungfruvarianter, satt riiiiiktigt snyggt!
MEN, jag kollar vidare. Lite stressad då de hade ca 4 månader leverans om de inte fanns på lager, samt 1 månad för o få den upplagd etc...
Men eftersom jag ev ska sätta saxen i vilken kläning jag än väljer så ska jag kolla på lite begagnade också...
bemötandet var bra...faktiskt. Det var lite surt i början osv, men jo, de var ändå bra tycker jag och hjälpte verkligen till mycket!
Hur var mässan ni som skulle på den?
Calle säger att det fanns rätt mycket västar i flera olika färger men framförallt i flera olika mönster!
Vad har du för storlek Rita? Ja, jag var verkligen glatt förvånad över hur sjöjungfruvarianten satt, dokc var det inte tajt ända till knäna utan bara till över höfterna, men ändå åt det hållet.
Helt ärligt, jag förväntade mig att skratta åt mig själv, och att allt skulle sitta skitlöjligt på mig. Jag är så kort, halvmullig, och klär mig aldrig i klänningar. Men jag var riktigt snygg, i flera stycken! Galet! :)
Haha, ni är ju söta, men som jag sa, klänningen sitter bra, jag ser faktiskt smalare ut i den än annars! Vilket jag inte trodde, trodde det skulle bli tvärtom med en vit, stor klänning! :) och längden gör ju rätt mycket till, ser ju bra mycket smalare ut när jag helt plötsligt blev 190 lång typ, haha! :)
Letar fortfarande som en galning på köp o sälj och blocket efter en klänning i bra stil för en billig peng, som skulle kunna göras om till "den rätta" för mig!
Sandra: Välkommen! Vet tyvärr inte heller nån bra dj, men vi kan väl hjälpas åt o hålla utkik!?
Jonna: Har du bilderna på datorn? För då går ju ju bara ner här under där man skriver inlägget, under "posta inlägget" där står det ladda upp bild osv...
Fast det kanske blev fel ändå?
Jag är helt inne på pioner, ranunkler eller engelska trädgårdsrosor...men helst nåt av de två förstnämnda...
superfint Jonna!! Håret är ju underbart och buketterna med, I like a lot!!
Klänningen har ju jag sett innan, men inte på dig! Sitter superfint!