![LindaCalle](/bundles/flmuser/images/ingenbild_th_bt.gif)
-
Tack för tipset! Troooor jag har kollat in den sidan, hon och min kompis är nog ungefär lika duktiga tror jag! Men säkert ett alternativ! :)linda763 skrev 2013-03-06 14:10:31 följande:
-
Fast den där Milla är nog snäppet grymmare ändå... Men det blir nog billigare med kompisen!
-
Så tråkigt!!
Håller med om att det är en ära att få sitta där! En sak om hon hade tyckt att "nej, men jag behöver inte sitta där, där ska ju bara allra närmsta familjen vara" eller liknande, på ett trevligt sätt. Men hon VILL inte sitta drä för att det inte passar henne...tråkig attityd. Tycker det är himla sjysst av er att ha med henne där, det är ju säkert inte en självklarhet för alla... -
Gött Jonna! Jag vet fortfarande inte hur jag ska klä mina tjejer...
Vår resa är i alla fall bokad, ca 1/3 av inbjudningarna är klara och vi väntar bara på resterande material som en kompis har fixat i helgen då det var slut i andra butiker.
Mamma har sytt ca 25 av de ca 60 stolsöverdragen nu.
Så det känns som att vi är något sånär på banan! :) -
VAAAA?? Har de twizzlers på candy plock???? My GOD!!! Måste dit omgående, hade ingen aning om detta och var överlycklig när jag var i en am.affär i köpenhamn och kunde köpa!Miss JH skrev 2013-03-08 22:19:53 följande:Oj, nu rullar det ju på för fullt Linda. Härligt
! När åker ni till NY och hur länge? Du kan inte ana hur avundsjuk jag är på er! Måste skicka bud med dej så du kan köpa storpack twizzlers till mej när ni ska dit. Längtar mej galen efter detta ljuvliga godis. De har minförpackningar för 20:- på candyplock. Men de tar ju slut på 2 minuter
. Svårt det där hur man ska klä barnen. Lilla tjejen var lätt för vår del då hon älskar allt som är prinsessigt. Stora tjejen var svårare, men hon fick välja själv. Till vår stora förvåning ville hon faktiskt ha en riktig prinsessklänning hon med. Sonen har jag inte heller riktigt bestämt ännu, men tror han ska ha liknande sambons kläder. Iaf samma färgställning.
Ska absolut fixa det till dig, och till mig. Mina favvosar verkligen. Svag för peanutbutter cups också. Och vissa glassorter. och mac n cheese...och de stora pretzels som säljs på gatorna. Och starbucks. Och cinnamon-raisin bagels med creamcheese (som också ska köpas på gatan då).... och en massa annat. Känner att det blir risk för ett par extrakilon under denna vecka ;)
Vi åker den 10/7 och åker hem den 19/7....lääääängtar! -
Det känns som ett löfte jag kan hålla ;)
Nu blir det sängen här. Imorgon väntar två kalas för stortjejen, och jag ska försöka jobba ikapp lite. Har blivit mkt vab sista tiden så jag ligger back på massa omdömen som ska skrivas. Inte så kul, men skönt o får det gjort!
Gonatt! -
Haha, jag ska genast kolla på nördens sida :)
-
Perfekta näbbklanningar ju!
Den satt ju kanon på mini-Jonna (jisses så lika ni är!)
Jag vet ff inte hur jag ska klä mina kids, men det får ge sig senare. Jag KAN inte sätta en klänning av modell "fin" på Myran, det går liksom inte. (ja, ni har ju sett bild på henne, det är ingen klänningstös), samtidigt som stora tjejen verkligen är det...och jag vill de ska matcha utan att en blir "flickig" och en "pojkig".
Meeeen, det ger sig. Nästan det minsta problemet. -
Vendela, vilket fint namn!
Alltså, Millie hade säkert gärna haft en klänning på sig, men jag är SÅ lycklig över att hon aldrig uttryckt det trots att hon har en klänningsgalen storasyrra. Men jag vill inte riskera en ändring genom att klä henne i en sån klänning som jag vet kommer resultera i att folk kommer att berätta "hur fiiiiiiiiin hon är" eller "så roooooligt att du äääntligen fick ha en klänning" osv osv... Blä. ;)
-
Min sambo har också anmält sig dit, men inte börjat träna än heller, så ni kan ju linka ikapp på slutet kanske ;)
Tråkigt med smärtor. Min rygg är ju ett enda stort kaos också, och har varit i många år. Tycker inte heller att jag får nån hjälp. Håller på att skriva omdömen ikväll och jag får stå upp och göra det, fixar inte att sitta just nu :(
Rita: Jag tycker du är så himla smal ju, kan tänka mig att det är klädsamt med nåt extra kilo på din kropp. Fast det hjälper ju inte vad jag tycker om inte du själv är nöjd. Hur kommer det sig att du tycker du ätit upp dig? Stressad?
Jag äter alltid en massa skit och har inte motivationen att sluta, haha...det är ju såååå gott. Kommer ändå inte vara smal till bröllopet, jag ser ut som jag ser ut och alltid har gjort, typ. Men visst blir jag glad om ett par kilon försvinner.... ;) -
Festhäftena ska jag börja tänka på när mina inbjudningar är ute, så jag vill inte ens tänka tanken på dem just nu ;)
-
Gud vad ni har hunnit skriva idag! :) Jag har jobbat länge och nu är det middagslagning så det blir inte mkt från mig idag! :)
Erika: Kan du inte mejla en moderator och fråga hur du ska göra? I din gästbok skrev nog en moderator ett välkomnstmeddelande när du skaffade ett bt-konto, skriv till den! -
Tess: Håller med! Klänning nr 2 gillade jag jättemycket! 1 var också fin, men 2:an var coolare! och BRA pris, värt att chansa! :)
-
Giljarås? Japp, väldigt rosa hår på bilden, från halloween ;) Det är jag det! :) Känner du med henne?
-
Kanske skulle köra det på bröllopet? ;)
Mina barn och Mikaelas Tintin går på samma dagis, Elise o Tintin är typ bästisar, och vi ses en hel del coh har blivit väldigt bra vänner. Det är bara Mikaela som kan få mig att träna ordentligt med, det var med henne jag tränade kl 5.20 en torsdagsmorgon för ett par veckor sen. Sen dess har jag legat däckad i superförkylning, men på torsdag morgon är det nog dags igen....
-
Det tycker jag låter kanon Memme, jag finns alltid på facebook. Riktigt nördig och lägger ut alldeles för mkt ointressanta statusuppdateringar dock, så det får ni vara beredda på ;)
-
Linda Johansson heter jag och har rosa hår som sagt ;) Om du vill lägga till :)
-
Erika och Rita, leta upp gruppen! :)
Och andra med förstås, men jag minns inte namnet på fler (som inte redan gått med i gruppen!)