• LindaCalle

Bröllop kring Åhus/Kristianstad 2013!!

Hejsan!

Var är ni, alla ni som ska gifta er i Åhus/Kristianstad trakten under året som kommer?
    Jag vill mer än gärna ha nån att bolla ideér med! :)

Bor själv i Åhus och ska gifta mig nån gång under 2013!
    Dyk in vet ja! 

• Svar på tråden Bröllop kring Åhus/Kristianstad 2013!!
  • LindaCalle

Ja men det tycker jag absolut att vi ska! :)

Sitter o kollar pyssel och inbjudningar, och dör en smula då jag råkar vara universums mest kräsna människa när det gäller sånt...kan inte ens bestämma vilken "stil" det ska gå i....och när det väl är bestämt så gäller det ju för HELA festen med... kör man romantiskt på inbjudningarna så får ju pynt etc också vara det osv.... GAH! 

• Miss JH

Jo det är ju verkligen så med inbjudningarna. Vi håller på att slutför våra nu via datorn. Jag är väldigt glad att sambon sitter där och inte jag just nu. Sidan vi fixar inbjudningarna på bara segar sej. Jag har inget tålamod för sånt . Allt måste gå smärtfritt haha. Vi ska beställa hem ett provex sen (OM vi nånsin blir klara med den sega sidan ), för att se om det blir bra innan vi beställer alla inbjudningarna. Memme: Jag fick hem min brudklänning i helgen. Men jag måste sy in den vid brösten och lägga upp den 1 dm ca. Annars satt den som en smäck . Surfat runt lite på nätet angående ring, men inte tittat IRL ännu.

• MiaMiniMe

Jag gifter mig med min Holländska sambo i Österslövs kyrka i september 2013 (från Viby i grund och botten). Jag har en hel drös holländare som flyger in för en helg och ska sova på hotel xD

• Miss JH

Mia: Välkommen hit! Och oj vad spännande med en hel hög holländare på besök . Österslövs kyrka är så fin! När i september ska ni gifta er?

• Miss JH

Linda: Kommer du ihåg att jag skulle fråga min vän om färgkombination till dej?! Nu har hon gjort ett collage med en fantastisk färgkombination och massa idéer och tips. Skulle vilja vidarebefordra mailet till dej!!! Vill du inboxa mej din mail? Du kommer bli positivt överraskad, tror jag. Jag tyckte iaf det var helt fantastiskt bildcollage.

• LindaCalle

Åh gud så snäll av henne och dig! Du kan få min mejl här, jag är inte så hemlig av mig !;)
    linda_j1982@hotmail.com

Hälsa henne o tacka!

Håller på att SLUTFÖRA inbjudningarna??? Gah.....ångest ångest.... funderar på om vi ska börja tänka lite på hur våra ska se ut överhuvudtaget, haha.... 

• Miss JH

Hon är helt fantastisk . Mailet är skickat. Hoppas det gick fram . Ja dessa inbjudningar. Man kan bli galen för mindre . Man vet precis hur man hade tänkt sej, men sen blir det inte så iaf. Vi ska slutföra det sista på våra imorgon eller på torsdag och beställa hem dem. Sen går inbjudningarna iväg nästa vecka ! Ytterligare ett steg närmare bröllopet och lite mer verkligt.

• LindaCalle

Det kom fram, men innehöll inga bilder eller så...kom det inte med på nåt vis? Teknik...hrm.

• MiaMiniMe

Det blir den 13 september. Jag älskar den kyrkan, min sambo var lite skeptiskt till kyrka dock eftersom holländare oftast gifter sig i rådhus eller liknande. De kommer bli full kaos känner jag på mig, att få alla på rätt plats xD För att inte tala om språk skillnaderna, vem sätter man bredvid vem? xD jobbar lite med bordsplaceringen nu, blir tokig!

Svar på tråden Bröllop kring Åhus/Kristianstad 2013!!