Låter som att det blir kanon för er!! :)
Alltså, vigselförättaren som arbetar den 20 juli har dels en vigsel redan kl 15 vilket gör att vi isåfall måste vigas tidigt, vet dock inte HUR tidigt. Har läst artikel om henne och hon är emot homo-äktenskap vilket jag ABSOLUT tycker är tokigt. Kan inte alls sympatisera med henne känner jag. Samt att våra vänner ska gifta sig den 6/7 har de bestämt, och jag ska vara tärna (mitt i allt, ojojoj) och då hade det varit skönt att ha sitt eget "överstökat" innan dess.
Den 29/6 (samma dag som er ju!!!!) är det en annan vigselförättare som också han har en vigsel kl 15, samma sak med tiden där, vi väntar på besked om han kan ta oss innan/efter på nåt vis. (14 och 16 var helt klart bättre tider!) Ingen aning vem han är, men han "såg" trevligare ut än homofob-tanten ;) Har även ringt vår favvoprälle som går i pension i vår men ändå kunde ta oss om vi ville, men också han har en vigsel den dagen "preliminärbokad"...så där vet vi inte heller.
Men förutom att ha bröllopet över innan vi ska på nästa så ger det oss också mer lugn o skön semester kvar av sommaren sen, samt lite mer att spela på när det gäller bröllopsresan....GAH.... Har lite ont i magen över detta faktiskt...Men när allt sånt här väl är på plats så känns det som att det är lite roligare planering!
Oj, nu blev det visst en hel uppsats här, sorry! :)