KoA2016 skrev 2014-12-19 15:05:40 följande:
Kul med lite liv här igen! (Wow, nu verkar citatfunktionen vara tillbaka - skönt!)
Vi verkar ligga på ganska samma nivå, sambon och jag har också mest samlat inspirationsbilder, preliminärbokat en lokal i kommunen och nu väntar vi som saht på våra ringar. Det är väl det mest spännande som sker just nu.
Hoppas att inte alla försvinner iväg på facebook utan att vi kan lyckas hålla liv i tråden fram till dess att medlemmarna här har gift sig. Det vore kul att föjla med på varandras resa, bolla tankar och idéer och så.
Ja verkligen kul!
Åh spännande det med ringarna! Du kan väl visa när de kommit? Är riktigt nyfiken faktiskt
I och med att jag redan är gift så har jag egentligen mina ringar, men vi planerar att skaffa en tredje ring till mig och en andra till min man. Vi vet hur de ska se ut så längtar tills vi kan beställa dem.
Jo just ja! Kanske borde berätta att vi bestämde datum för någon månad sen (eller vad det nu var) och det hela kommer ta plats den 6 augusti 2016. Galet spännande även om jag gjort det en gång redan. Denna gång ska dock vara mer välplanerad och så.
Vi har även bestämt bestman, hederstärna och tärna (de första två samma som sist och tillfrågade men de kommer få en mer speciell förfrågan senare). Vi har även bestämt vilka vi vill fråga om de vill vara toastmadams/värdpar, men de kommer får en förfrågan längre fram då planeringen blir mer officiell.