Vart ska ni/åkte ni på smekmånad?
hej hopp alla glada brudar,
Vart åkte ni/ ska ni åka på smekmånad? Vi letar förfullt och är lite kluvna. Har ni några bra tips?
hej hopp alla glada brudar,
Vart åkte ni/ ska ni åka på smekmånad? Vi letar förfullt och är lite kluvna. Har ni några bra tips?
Vi kommer åka till Budapest och bo på lyxhotell en långweekend tors-sön. Vi gifter oss i juni men åker i slutet av augusti.
Vi kommer nog åka till maldiverna i två veckor.
Tack för alla fina förslag, vi funderar starkt på att åka till maldiverna just nu, men vi har inget bestämt än
Vi åker antagligen till Paris en weekend, sedan åker vi till Spanien med barnen 1 vecka till hösten =)
En vän var på Maldinverna hela november, de hade det absolut underbart. Jag är sugen på det, eller västindien kanske.
Min blivande är lärare = vi får hålla oss till loven och ska passa på över jul och nyår, annars hade jag kunnat tänka mig Amalfikusten slutet aug eller nåt. Verkar så extremt fint där. Får kanske bli en kortare sväng på ett-årsdagen? ;)
På sommaren är vi helst i Sverige, känns lite dumt att lämna landet när det är som finast.
Har varit på Zanzibar inkl safari och kan rekommendera det också.
Kikat på Maldiverna, Fiji eller S:t Lucia i ca 2-2½ vecka och sen avsluta i en storstad i några dagar t ex New York om det blir S:t Lucia
Vi åker till Nice en dag efter bröllopet. Blir där 3 nätter. Sen åker vi längre bort med våra barn senare. Men då lär vi spara ihop lite pengar först. Det mesta går nu till Bröllopet...men det kändes ändå viktigt att få några dagar ihop bara jag och min blivande alldeles i samband med bröllopet...