Vart ska ni/åkte ni på smekmånad?
hej hopp alla glada brudar,
Vart åkte ni/ ska ni åka på smekmånad? Vi letar förfullt och är lite kluvna. Har ni några bra tips?
hej hopp alla glada brudar,
Vart åkte ni/ ska ni åka på smekmånad? Vi letar förfullt och är lite kluvna. Har ni några bra tips?
Vi kommer ha två *små* bröllopsresor...dagen efter bröllopet (18-22 augusti) åker vi till Paris och sen åker vi en vecka till egypten i januari. Vi gör så, då jag inte är så förjust i sol (bränner mig lätt) och vill se lite sevärdheter, så kombinerar vi två så båda får ut nåt av bröllopsresan.
Vi har bokat en resa till Österrike där vi ska vandra och njuta av hotellets relaxavdelning och goda middagar...
Vi gifter oss i Thailand nu i Mars 2013 och stannar en månad <3
Hur är det med Kap verde??
Någon som känner till stället och är det dyrt att vara där??
Hittar inget speciellt om säsongerna. Kan man även åka under sommaren Juli/augusti och förvänta sig fint väder?
Vi ville åkta till Thailand men där regnar det ju då, så ingen regnperioder funkar för oss.
Kan kap verde vara något?
Den enda jag vet om Kap Verde då min moster har jobbat där är att det blåser mycket :)
Cypern fungerar juli/augusti. Hur lyxigt/fint vill ni att det ska vara? Exotisk var ordet jag letade efter.
Måste det vara i juli/augusti? Ni kan inte tänke er att flytta resan åt något håll?
Vi är också jättesugna på Thailand (aldrig varit där) och vill gärna åka i juli, augusti. När jag kollar Fritidsresor hemsida nu så är vädret exakt likadant, värme och bad, men det är 14 "soldagar" mot 17 i november när vi annars tänkt åka. Känns som att man kan lika gärna åka på sommaren då... Någon som har erfarenhet av Thailand (Krabi) på sommaren?