• MeaJ

Bildtråd - "Mulliga" brudar

Jag blir lite less på alla modellbilder på brudar.
    Då jag själv är en "mullig" blivande brud, så skulle jag vilja se äkta "mulliga" brudar i sina klänningar.
    Andra bilder hänvisar jag till andra trådar.
    Jag får själv bidra med bild senare då jag inte har någon klänning än.

Sommarbrud 2013
  • Svar på tråden Bildtråd - "Mulliga" brudar
  • Grundell

sjörå: Superfin verkligen...vilken kina sida beställde du ifrån?

• Sjörå
    Grundell skrev 2013-05-28 20:52:31 följande:
    sjörå: Superfin verkligen...vilken kina sida beställde du ifrån?
    Tack så mycket. Den är från Matildas fest i Sundbyberg. En butik som man beställer via och som hjälper en med allt. Jag är än så länge jättenöjd med hennes service och kvaliteten på brudklänningen. 
  • Isabelle123

Så här såg jag ut på min stora dag. (storlek 42)

• stormhelen
    Isabelle123 skrev 2013-06-03 21:23:52 följande:
    Så här såg jag ut på min stora dag. (storlek 42)

Grattis till giftermålet! =D

Vad fina ni båda var. Du är otroligt vacker och du klär sååååååååååå bra i din klänning. Du ser absolut inte ut att var storlek 42 snarare storlek 38.

• ajmb

:...syns ju på min profilbild ..men lägger upp bilder

så det syns bättre.
    Blev jätteglad att jag fann denna klänning då min figur blev bättre.
    Är någonstans mellan 44-46

• MeaJ

Nu har jag äntligen hittat min klänning, drog en chansning och köpte på tradera.
    Ni får ursäkta den dåliga bilden, från mobilen och klänningen har inte blivit struken än.

Sommarbrud 2013
  • jonsar02

Här är min klänning. Jag fick den förra veckan och lämnade in den till en sömmerska för att göra en del ändringar och nu är den färdig.

• daniiel

Haha nu lät det som att jag inte är mullig, men jag är väldigt mullig ;) Och jag var det på mitt bröllop också och jag var så orolig före att jag inte skulle känna mig vacker för att jag inte var smal (kikade på alla modellbilder på klänningar och suckade), men jag kände mig vacker som en prinsessa! Och ni, alla andra mulliga brudar här i tråden, ni är minst lika vackra ni också :D

• Chicita
    daniiel skrev 2013-06-10 16:08:20 följande:
    Haha nu lät det som att jag inte är mullig, men jag är väldigt mullig ;) Och jag var det på mitt bröllop också och jag var så orolig före att jag inte skulle känna mig vacker för att jag inte var smal (kikade på alla modellbilder på klänningar och suckade), men jag kände mig vacker som en prinsessa! Och ni, alla andra mulliga brudar här i tråden, ni är minst lika vackra ni också :D
Svar på tråden Bildtråd - "Mulliga" brudar