• MeaJ

Bildtråd - "Mulliga" brudar

Jag blir lite less på alla modellbilder på brudar.
    Då jag själv är en "mullig" blivande brud, så skulle jag vilja se äkta "mulliga" brudar i sina klänningar.
    Andra bilder hänvisar jag till andra trådar.
    Jag får själv bidra med bild senare då jag inte har någon klänning än.

Sommarbrud 2013
  • Svar på tråden Bildtråd - "Mulliga" brudar
  • Annica70

Här är min klänning. Suddig bild men syns lite.. ska bara ha en underkjol till oxå

• 67d

Här är min klänning, på bilderna har jag en underkjol med släp. Ni får ha översikt med mitt trötta ansikte ;) hehe. Har inga skor på mig och underkjolen ska ställas in lite bättre.

• confuzed86

Min klänning kom idag och jag är supernöjd!!!! :) jag betalade 1200kr. på bild är den ej snörad då jag ej har någon hemma som kan hjälpa mig ;) ursäkta de dåliga bilderna ska försöka fixa bättre när jag har hjälp ;)

orginalet:

• confuzed86
    Tassiemon skrev 2013-05-20 14:54:10 följande:
    Grymt fin confuzed86! Modellen passar jättebra :) Vart har du köpt den?
    tack :) jag bestäällde den av säljaren yayaya0413 på ebay. jätte bra kontakt, välsydd och slapp tull och avgifter. de postade den i fre och den kom idag :) snabbt!
  • ElinFalk85

såhär snygg var jag, en storlek 46 då, nu en storlek 42 =).

• Smulan87

Nu kommer jag igen i denna tråden, haha! Fick ett ryck och åkte iväg och provade klänningar idag, för jag kände mig mer och mer osäker på den jag hade köpt på nätet. Tog med mig mamma, min blivande man och min svägerska så de fick hjälpa mig, det resulterade i att jag köpte denna klänningen. Känner mig mycket mer nöjd i den, den sitter mycket bättre än min andra trots att det är samma stil på dem.Bilden kunde varit lite bättre, klänningen har lite glitterpaljetter på kjolen och i bitten på bysten är det stenar och pärlor i ev V-form. Det är storlek 46 på denna med. Fick lite mer midja och överkroppen kändes inte lika kort.

Svar på tråden Bildtråd - "Mulliga" brudar