• MeaJ

Bildtråd - "Mulliga" brudar

Jag blir lite less på alla modellbilder på brudar.
    Då jag själv är en "mullig" blivande brud, så skulle jag vilja se äkta "mulliga" brudar i sina klänningar.
    Andra bilder hänvisar jag till andra trådar.
    Jag får själv bidra med bild senare då jag inte har någon klänning än.

Sommarbrud 2013
  • Svar på tråden Bildtråd - "Mulliga" brudar
  • MariaochDaniel
    Red Lion skrev 2013-05-14 20:17:44 följande:
    Cool och annorlunda kläning! :)
    Tackar! Ja den är speciell, inte många som har puffkjol längre, och inte heller spets runt midjan.
    Hittade ingen bra bild framifrån men den får duga...
  • stormhelen
    maggied skrev 2013-05-14 20:28:48 följande:
    försöker bifoga bild...

Vad fin du är i klänningen! Den passar dig helt perfekt.

Klänningen är verkligen jätte vacker. En riktig prinsess klänning.

Riktigt snyggt diadem också. Jag brukar inte gilla sådana, men den där var verkligen hur fin som helt. Nästan så att man funderar på att ha en själv. =)

• maggied

Tack Stormhelen!Haha tiaran provade jag lite för skojs skull...velar fortfarande om jag ska ha en tiara eller inte. Har alltid tyckt att det ser lite "fjatigt" ut men så tycker jag ju att det ser så fint ut till klänningen..får se hur jag gör också :)   stormhelen skrev 2013-05-14 21:21:40 följande: maggied skrev 2013-05-14 20:28:48 följande: försöker bifoga bild... Vad fin du är i klänningen! Den passar dig helt perfekt. Klänningen är verkligen jätte vacker. En riktig prinsess klänning.   Riktigt snyggt diadem också. Jag brukar inte gilla sådana, men den där var verkligen hur fin som helt. Nästan så att man funderar på att ha en själv. =)

• millaochsb

Jag köpte precis min klänning idag och älskar den...såhär ser den ut :)
    Var så sjukt rädd för att se ut som en tunna och rulla fram i kyrkan, men även om jag är stor så tycker jag den
    är ganska snäll :) Kan verkligen rekommendera Lillys i Sthlm, otroligt bra och trevlig personal :) Man känner sig som en prinsessa 

• viXan

Ni är alla så fina i era klänningar!!

Jag har inte ens köpt min än, eller bestämt modell :S

Kanske dax att ta tag i det haha

Jag förstår inte varför jag känner mig så lugn...

• millaochsb
    viXan skrev 2013-05-14 23:39:08 följande:

Ni är alla så fina i era klänningar!!

Jag har inte ens köpt min än, eller bestämt modell :S

Kanske dax att ta tag i det haha

Jag förstår inte varför jag känner mig så lugn...

jag gifter mig 10 aug och de kunde inte beställa klänning i min strl tills dess...det var typ 5 månaders leveranstid 
  • viXan

Jag tänkte beställa Kina-klänning o de verkar leverera snabbt, så jag hoppas på det ;)

• millaochsb
    viXan skrev 2013-05-14 23:50:02 följande:
    Jag tänkte beställa Kina-klänning o de verkar leverera snabbt, så jag hoppas på det ;)
    jag var oxå inne på det, kollade mycket på lightinthebox...hoppas du hittar nån fin :)
  • hsmamma

Här är min, vi gifter oss 25 maj :)

Svar på tråden Bildtråd - "Mulliga" brudar