Chicita skrev 2013-07-05 21:58:52 följande:
Asch jag kikade för fort och axelbanden är ju inte flyttbara Lindlund.
Men det går säkert att "skala av" lite i ytterkanten på dom istället för att göra att det ser lite mindre ut. Dom hamnar aningen långt ut på axlarna och skuldrorna och det förstorar intrycket...
Men med det sagt (vi skulle ju vara ärliga
) Så tror jag ändå att modellen på klänningen är rätt för dig annars. Det är bara den lilla lilla detaljen jag stör mig på
Tack! Jag uppskattar verkligen din kommentar och jag ska höra med dem! Det är säkert inte någon omöjlighet! =) Det var ju just dem här kommentarerna jag ville ha för att det är svårt att se själv och speciellt när man provar så där. Jag vill ju vara så vacker som möjligt på min stora dag!
Marione skrev 2013-07-05 22:13:17 följande:
Jag tror att det kan bli snyggt med röda band i ryggen, ingen luciakänsla eftersom det bara är där. Däremot är jag mer tveksam till de röda pärlorna. Kan se litet och plottrigt ut. Skulle hellre satsa på tex blommor i samma färg som banden i ryggen och blommor i håret för att hålla ihop det.
Hmm ja, detta med pärlor, band och blommor gäller nu att fundera på! =) Det är tur att det är en stund kvar tills det är dags =)