• MeaJ

Bildtråd - "Mulliga" brudar

Jag blir lite less på alla modellbilder på brudar.
    Då jag själv är en "mullig" blivande brud, så skulle jag vilja se äkta "mulliga" brudar i sina klänningar.
    Andra bilder hänvisar jag till andra trådar.
    Jag får själv bidra med bild senare då jag inte har någon klänning än.

Sommarbrud 2013
  • Svar på tråden Bildtråd - "Mulliga" brudar
  • Sjörå
    Fröken Finemang skrev 2013-08-06 19:25:09 följande:

Vad snygg du blev i din brudklänning. 
  • Sjörå

Jag måste bara säga att alla brudar är jättesnygga i sina klänningar. Detta bevisar än en gång att man kan vara snygga även om man är lite större. Om nu någon hade tvivlat på det. Jag är nämligen själv av större modell. 

• amerika
    Sjörå skrev 2013-08-07 18:53:13 följande:
    Jag måste bara säga att alla brudar är jättesnygga i sina klänningar. Detta bevisar än en gång att man kan vara snygga även om man är lite större. Om nu någon hade tvivlat på det. Jag är nämligen själv av större modell. 
    Word!
  • Tessla

Min regencyklänning :)
    så fin och så skön! Hade en tidstypisk underklänning med stöd istället för BH...har aldrig haft en så bekväm klädsel ngnsin..

• viXan

Fina ni alla är i era klänningar!!

Hade jag inte velat ha vit klänning hade jag oxå valt en i din färg @Tessla

• xanthine

Jag har inte köpt klänning än, men jag var och testade idag och det lutar åt att det blir denna (storlek 46):

• confuzed86

här är min 3e klänning. ser det ok ut? bröllopsnerverna är hemska! 1v kvar! tycker jag ser himla smal ut i den iaf. klänningen är en storlek 40

• Sjörå
    confuzed86 skrev 2013-08-09 18:53:07 följande:
    här är min 3e klänning. ser det ok ut? bröllopsnerverna är hemska! 1v kvar! tycker jag ser himla smal ut i den iaf. klänningen är en storlek 40

Jättesnygg och du fick en väldigt vacker midja i den. Tycker helt klart att du ska köra på den till ditt  bröllop
  • confuzed86

Tack :) vad bra att det inte bara är jag som tycker den passar min kropp :)

Svar på tråden Bildtråd - "Mulliga" brudar