• MeaJ

Bildtråd - "Mulliga" brudar

Jag blir lite less på alla modellbilder på brudar.
    Då jag själv är en "mullig" blivande brud, så skulle jag vilja se äkta "mulliga" brudar i sina klänningar.
    Andra bilder hänvisar jag till andra trådar.
    Jag får själv bidra med bild senare då jag inte har någon klänning än.

Sommarbrud 2013
  • Svar på tråden Bildtråd - "Mulliga" brudar
  • HannaP

Här är jag när jag provade min klänning i fredags. strl 48 tror jag...
    Gifter mig om en vecka

• Chicita
    FrökenMäkelä skrev 2013-09-21 14:03:56 följande:
    Åh vad kul att få se dig i din klänning nu... 
    Du har ju hängt med ett tag här också, så då blir det lite extra speciellt när man liksom "får se dig på riktigt" eller vad man ska säga Solig 
    Jättefin klänning, och grattis till viktminskningen. 
  • Chicita
    HannaP skrev 2013-09-21 23:00:32 följande:
    Här är jag när jag provade min klänning i fredags. strl 48 tror jag...
    Gifter mig om en vecka
    Bra bevis på att man inte behöver ha något tight och slätt bara för att man inte är en storlek 34:a Glad
    Din midja ser jättesmal ut mot den där puffiga klänningen
  • FrökenMäkelä
    Chicita skrev 2013-09-22 18:29:18 följande:
    Åh vad kul att få se dig i din klänning nu...
    Du har ju hängt med ett tag här också, så då blir det lite extra speciellt när man liksom "får se dig på riktigt" eller vad man ska säga Solig
    Jättefin klänning, och grattis till viktminskningen.

Tack så jättemycket Solig

• karamell

Frökenmäkela - Vad fin du var på din dag! WOW vilken viktminskning! Starkt jobbat!
    HannaP - Jättefin klänning! :D passar dig utmärkt!

• FrökenMäkelä

karamell skrev 2013-09-23 08:13:25 följande:Frökenmäkela - Vad fin du var på din dag! WOW vilken viktminskning! Starkt jobbat!Tack så jätte mycket  

• CamillaForsgren

Åh så himla fina alla är! Längtar verkligen tills jag har gått ner så pass att jag kan beställa klänning jag också. Kommer definivt lägga upp bild här då jag fått hem den då jag verkligen är mullig och alltid kommer vara det (en av sakerna min m2b älskar med mig så det stör inte mig^^)

• Zunrose

charlotta skrev 2013-08-26 23:17:24 följande:Här kommer min fina klänning från min bröllops dag =) supersnygg kläning var har du köpt den ??

• Madeleine176

Här är jag och min man =)
  • stocke

Jag gifter mig 26 juli nästa år och köpte nyligen min klänning.
    Med stor byst (85E) så var det svårt att finna en klänning som var smickrande.
    Jag hittade en i storlek 42 som satt perfekt enligt mig och lyckan den dagen var totalt. :)
    Bilder från min provning:

Kvar nu är att lägga upp den när jag funnit de skor jag vill ha samt det ska även sys dit ett lila band i midjan som döljer övergången mellan den inbyggda korsetten i livet och kjolen.

Svar på tråden Bildtråd - "Mulliga" brudar