Bröllop 27 juli 2013
Jag tänkte att vi som gifter oss den 27 juli 2013 kunde samlas i denna tråd. Berätta gärna var i planeringen ni är. Vilken typ av vigsel, vilken typ av fest ni planerar m.m? Problem, framgångar och funderingar ryms här.
Jag tänkte att vi som gifter oss den 27 juli 2013 kunde samlas i denna tråd. Berätta gärna var i planeringen ni är. Vilken typ av vigsel, vilken typ av fest ni planerar m.m? Problem, framgångar och funderingar ryms här.
Oooh.. börjar få lite panik nu!
Har inte fått ut inbjudningarna ännu!!! (save-the.dates gick ut i januari så det borde vara lugnt.. men blir sjukt stressad)
Väntar på att klistermärken jag beställt ska komma, samt att resturangen ska höra av sig om när de vill ha sista OSAdatum..
Oooh.. börjar få lite panik nu!
Har inte fått ut inbjudningarna ännu!!! (save-the.dates gick ut i januari så det borde vara lugnt.. men blir sjukt stressad)
Väntar på att klistermärken jag beställt ska komma, samt att resturangen ska höra av sig om när de vill ha sista OSAdatum..
Ringde på en gång! Det räckte med en vecka innan för dem, så satte osa 26/6.. Nu har jag skrivit ut alla inlagor, imorgon kväll ska de fästas i inbjudningarna och förhoppningsvis kommer mina klistermärken imorgon oxå så blir allt klart!
Är det någon som redan bestämt vad för tårta ni ska ha? .. Vi velar fram och tillbaka hela tiden, prinssestårta eller tårta med någon go mouse . Det ska vara marsipanöverdrag iaf för det gillar vi bästa båda två ! :p .. Bestämde mig idag att det blir fransförlägning, kommer bara bli otroligt svart runt ögonen annars, bölar normalt sätt för allt, så hur kommer det inte bli på sin egna stora dag :D ..... Min m2b beslutade sig för att hoppa flugan, köpte en fin väst till han på tradera som man han under kostymen och då såg det lite futtigt ut med flugan! Så nu är våra kläder helt klara :D
Mums tårta! Vi provsmakade och bestämde oss i påskas när vi var på plats, trodde definitivt att det skulle bli choklad och hallon. Hallon är sambons favorit alla kategorier! Men det blev choklad och apelsin mouse med crisp! Apelsinsmaken var otroligt fräsch och lättsam på nåt vis, och eftersom vi ska ha efterrätt oxå (hjortronglass) kändes det bra! Det blir en trevånings tårta med rosa rosor och ljusblå småblommor (lite som förgätmigej) så temafärgerna är med, hon skulle även dekorera runt botten med en spritsning som såg lite ut som pärlband.
Nu har vi äntligen hittat kläder till bägge två. Dessutom till väldigt rimliga priser.
Idag fick vi intyget om hindersprövningen! Känss himmla kul att ha det i handen, ett steg närmare :)