Bröllop 27 juli 2013
Jag tänkte att vi som gifter oss den 27 juli 2013 kunde samlas i denna tråd. Berätta gärna var i planeringen ni är. Vilken typ av vigsel, vilken typ av fest ni planerar m.m? Problem, framgångar och funderingar ryms här.
Jag tänkte att vi som gifter oss den 27 juli 2013 kunde samlas i denna tråd. Berätta gärna var i planeringen ni är. Vilken typ av vigsel, vilken typ av fest ni planerar m.m? Problem, framgångar och funderingar ryms här.
På fredag ska vi äntligen hämta våra ringar!! :D
Vi har skickat in hindersprövningen nu i veckan. Det tog bara 3 veckor för min älskade sambo att printa ut och ta hem papperna. Jag höll inte alls på att bli galen på hans seghet men samtidigt ville jag inte fixa det själv eftersom vi tillsammans ska planera och fixa saker och inte bara jag.
Jonsar02: den serien är så fin, vi ska oxå ha ett av paren på tårtan. Har även givit bort denna i bröllopspresent innan och sånuppskattad! :D
Åhh igår köpte vi äntligen min vigselring, så roligt! Dessvärre fick vi samtidigt lämna in våra förlovningsringar för att de ska putsas och graveras och sedan får vi hämta ut alla samtidigt om en månad! Så nu är vi ringlösa, till och med min blivande tyckte det kändes naket och tomt utan ring, han som aldrig haft någon förr :)
Och just när vi satt hos juveleraren så ringde de och sa att klänningen nu är levererad till butiken, så nu ska jag dit och göra en provning och eventuella justeringar. Det börjar kännas på riktigt nu!! 66 dagar är ingenting!! :)
Det mesta ar fixat nu :)
Vi ska bestalla buss for att transportera gasterna.
Maste aven hitta nagon florist!
Och slutligen ska jag hitta en bolero... kollar blocket varje dag.
Om tva veckor ska vi ha ett toastmaster mote for att ga igenom "schemat". Ska bli riktigt spannande!!! Kanns som tiden gar snabbare och snabbare hela tiden.