Fler som ska gifta sig Juli 2014?
Här var det tyst..
Har nu bokat övernattningen till bröllopsnatten. Hostel blev det. Ingår ingen frukost.. Men hittade då ett bra uppdrag åt brudtärnan ;)
Här var det tyst..
Har nu bokat övernattningen till bröllopsnatten. Hostel blev det. Ingår ingen frukost.. Men hittade då ett bra uppdrag åt brudtärnan ;)
Julibrud2014 : skönt att vara igång med bygget. Och långt verkar ni vara med planeringen då inbjudningarna redan är utskickade =)
för vår del så kommer grävmaskinen om en månad och huset om 10 veckor =D helt overkligt..
idag fick jag äntligen printat våra inbjudningar och infokort.. bara pysslet kvar då :p klipp delen är klar.. bara klistra då ;)
Gifter mig också i juli. 12 juli 2014, helt otroligt vad tiden går fort. Bara varit förlovad sen 28/7 2013 så när tråden startade och alla pratade om vad som var bokat och skulle göras hade jag ingen aning om att jag skulle planera ett bröllop till sommarn 2014.. Haha! Vad härligt det låter med bröllop - jag är mest orolig för att det ska regna då vi ska vigas utomhus... ???? håller tummarna och ett partytält redo...
Idag fick vi klart inbjudningarna =) klipp och klistra avkl
arat.. skrivit på alla kuvert och plockat in alla inbjudningar och info kort =) nu saknas endast 1 frimärke ;)
Tavlan jag sytt =)
Tavlan ska vi sen ha i vårt hus.. Kommer nog ha fram den på bröllopet.. Vet inte ännu var.. Men det klarnar =)
Istället för ett fat och en kopp
Fyll gärna våran kassa opp
Mallorca, vitrin, parkett och tapet
Sånt som vi behöver, Ni vet
Vår högsta önskan är att Ni kyrkan kommer fylla
För det är Er närvaro som Vår dag kan förgylla
© För Er som ändå vill komma ihåg oss med en gåva så önskar vi oss presentkort till KPO eller till inredningsaffären Zinna, Storgatan 29, Karleby
------
Zinna finns för övrigt både online och på facebook... ja kan nästan lungt säga att 95% av våra gäster vet att vi ska bygga hus.. så KPO borde inte komma som nån stor överraskning...
Så.. islut änden blir det nog inte så mycket möbler i direkt gåva.. men ett bidrag till en matgrupp eller ett terass möblemang hoppas jag att vi får ihop.. stolarna vi har spanat kostar 99?/st :p
Var till Ikea igår och köpte ljuslyktor att ha på borden =) 4 st för 9kr =) så nu e de kirrat =)
inbjudningarna är färdiga =) delade ut de 2 första igår =)
har klänningsjagat med tärnan.. hitta inget ännu.. dåligt med sommarfest kläder ännu..
Är det nån som vågat sig på att beställa från JJ´s house?.. (minns inte om det kommit upp tidigare)..
Börjar kännas som alternativet till brudtärnan är på mindre sidan.. Går det snabbt med leveranser och sånt? Vi har ju ca 3 månader på oss ännu.. Men tror vi måste bestämma oss ganska snart iaf..
Igår blev blommorna beställda =) i buketten och corsagerna blir det rosor och på borden blir det hortensia =)