Fler som ska gifta sig Juli 2014?
ojdå.. strul med nätet så de kom visst 2 gånger...
ojdå.. strul med nätet så de kom visst 2 gånger...
Igår lämnade vi in hindersprövning och bokade tid sill sömmerska.. Klänningen behöver tas in under armarna och kortas av...
Lite pyssel kvar och hitta serveringspersonal...Delegerade just serverarna åt hon som ska göra maten.. 7½vecka kvar =)
Tips för att gå in skorna?.. Silkes skor som i nuläget skaver både i hälen och längre mot tårna...
Vad tror ni är bättre.. Stay-ups eller strumpbyxor?.. Ändå mitten på juli då vi har vårt bröllop..
Jag har blivit hippad.
Piknik.. klädshopping, glass.. Mini-golf och mat med dom bästa vännerna <3
Dagen blev inte som planerad med ändå alldeles som den skulle...
*underbart*
Lämnade in klänningen idag.. Samma för mig som för nån annan. Klänningen ska in ca 2 cm uppkring.. Och kortas av ca 10cm.. Knepigt då jag har en tunn drapering över kjolen.. men det löste vi bra =)
har nu bestämt skumpa till brudskålen.. vinet har blivit delegerat... men det blir nog bra iaf =) vår största är ännu serverare... änsålänge har vi ingen... och 4½ vecka kvar till bröllopet...
Mina insirations bilder....
Vår tårta... på ett ungefär..
Vad ska ni andra ha för musik under ceremonin?
Ingång?
Solo?
Utgång?
Inspelad musik eller live?
wow.. fick in en video...
problem i paradiset :p
4 veckor kvar nu och fortfarande ingen som kan servera och värma maten... =( och vi tänker inte stå i köket själva...
föreningen som har själva lokalen kan inte ställa upp..
har nu hört med 2 catering firmor om dom kan undvara nåt folk.. ena tar 25e/h och den andra vet vi inget pris för..
känns hopplöst samtidigt som jag vet att det kommer ordna sig..
vi har även några släktingar som blivit tillfrågade.. men dom ville ha betänketid.. nåja..
Jag har min klänning hos mina föräldrar, men jag har inte provat den sedan i julas och jag har varit lite i förnekelse över att den är lite i tajtaste laget. Så nu kör vi "stenhård" diet sista månaden. Vi har börjat med 5:2. Jag behöver inte gå ner orimligt mycket, men gärna några cm i midjan, så att jag kan andas bekvämt! ;)