swdnchick skrev 2014-05-20 19:21:06 följande:
Vet du var halkbanan ligger? Stora Holm Säteri ligger mittemot. Ut mot Säve flygplats. Vi ska gifta oss i Tuve kyrka som ligger 1,5-2 km därifrån.
Det känns verkligen att det börjar närma sig, vi ska lägga inbjudningarna på brevlådan imorgon. :)
Så mysigt att ha bröllopet på något ställe som man har en stark koppling till. Tur att ni har hjälpsamma föräldrar när det är så långt bort.
Min mamma håller på att fundera hur vi ska lägga upp dagen innan bröllopet med dukning och allt som måste fixas. Tur att vi har stor familj som alla ska hjälpa till. :)
Aha, där borta! Har aldrig sett det stället du pratar om, men jag har jobbat på Sankt Jörgen, så jag vet iallafall åt vilket håll det är, och hur fint det är åt det hållet :) har bara bott i Göteborg i strax över tre år, så har inte sett alla delar än.
Visst är det skönt med stöd från familjen! Har tre bröder, en är toastmaster, en kommer vara chaufför och en har hand om tekniken. Så skönt att inte behöva tänka på allt själv!
Åh, spännande! Vi skickade ut våra jättetidigt, och nu väntar vi bara på svar från två sällskap, sen är gästlistan klar! Pysselmajan i mig blir glad då, så kan jag göra klart alla delar till bröllopet ;)