kärleken skrev 2013-10-08 07:47:12 följande:
Åh tack för tipset om inbjudningskorten! Hoppas rabatten håller i sig länge :) Vi gifter oss 16 augusti! Vi tänkte skicka ut spara datumet kort nu i november och sedan inbjudningskort i kanske mars-april. Just nu är lokal bokad och bekräftad! Där ingår allt för 950kr/pers, även vår bröllopsnatt. Vi har bokat fotograf (hela dagen, 8000kr), musik till vigseln (2000kr, två fioler) och dj till kvällen (4000kr). (jag vet att jag även är med i tråden om 2 augusti, men vi har alltså bytt datum ;) )
den har hållt i sig typ sex månader nu så jag tror den fortsätter
... åh men då kan jag kanske peppa min älskade blivande make att vi också kan skicka ut save-the-date lite tidigare eftersom det finns fler som gör det hihi. men vi får se... känns ganska tidigt ändå med efter nyår och inbjudan sen i april. jag tänker att folk hinner glömma bort det lilla save-the-datekortet om det går alltför länge mellan det och inbjudan. fast kanske inte ändå när det handlar om bröllop
här är min klänning som jag provade i lördags och som jag nu även beställt (!!!). kommer om 3-4 månader! suddig bild, jag vet, men man ser ju ändå hur den ser ut.