kärleken skrev 2014-02-05 19:02:31 följande:
Va glad jag blir för alla "svar" jag fått när jag visade bilden på min klänning! Tack! Jag är såklart lite spänd på hur den kommer se ut på mig :) men ska bli kul! Hoppas den är smickrande och jg inte blir större. Jag har bjudit in mina fyra tärnor till en tärnträff i mars! Alla bor i olika städer och känner inte varandra så mycket sen innan. Tänkte att vi kunde ha kul, prata bröllop, dricka skumpa och hoppas de tycker det är kul. Roligt att sammanföra människor jag tycker om :) hur kommunicerar ni med era tärnor om ni har några? Har de några uppgifter eller är det bara under själva dagen? Jag tycker det är svårt med att folk vill hjälpa till. Vad kan folk hjälpa till med? Vi har köpt en helhetslösning och då är det ju inte så mycket kvar... Men alla vill hjälpa till, föräldrarna... Tärnorna.. Vad kan de göra? Förslag?
Vad roligt det lät! Riktigt bra idé faktiskt. Hade gjort samma sak om jag haft brudtärnor, men nu är fallet inte så.
Det har jag faktiskt också undrat, all kontakt med "yrkesmännen" så att säga, har ju jag i princip. Och man vill inte heller ha information i andra hand om de skulle ta initiativen att ringa runt osv. Har du bokat frisör eller smink? Det skulle de kunna hjälpa till med genom att söka lite online eller fråga runt bland vänner efter några duktiga :)