FrkJeppa skrev 2014-03-09 20:45:31 följande:
Puffar lite hur går de för alla ip planeringen vi har nog fått klarhet i det mesta nu ska bara det klaffa och se att det håller budgeten någorlunda.. Inbjudningarna, klara och skickade -check Brudklänning köpt-check Catering firma -check inväntar bara menyerna för att bestämma exakt vilken vi vill ha.. Fotograf Velar mellan två stycken hoppas på att bestämt oss senast tisdag Ringarna beställda -check Partytält check Just nu letar vi soloartist till kyrkan. Och håller på att bestämma låtar.... Har fastnat för Sonja aldens du är allt så den blir det nog och sen vill jag ha en till men vet inte riktigt vilken... Någon som har förslag. Så även på ingångsmusik och utgångsmusik.
Härligt!
Vi har gjort klart inbjudningar, lokal, frisör, blommor, fotograf, mat, nanny till festen (till de 7 barn som kommer finnas där) och min klänning.
Min sambos (oh vad kul det ska bi att få skriva man snart) bror och moster ska sjunga "Come what may" och sedan ska hon även sjunga "Käleksvisan" av Sarah D. Finer.
Vi är lite oense när det kommer till in och ut musik. Jag gillar folkmusik, men A tycker inte nlika dant utan ör mer inne för något klassiskt stycke (vilket jag avskyr).
Vi granskar därför filmmusik just nu då både jag och min karl har ett stort filmmintresse. Tex introt till Änglagård och ett strycke ur Jurassic Park :)
Ringarna är kvar - vet vad jag vill ha men den överskriden budgeten men ex antal tusen.
Vi letar jus nu efter någon transport från kyrkan men tycker det är sådana överpriser, 3-4 tusen kronor...
Har ni funderat något på detta??
Håller just i detta nu på att titta på klänningar till vår dotter och gudbarn som ska vara brudnäbbar, tillsammans med vår son. Finns ju så mycket vackert där ute :) Blir galen!
En annan idè vi tänkt göra är att låta gästerna sätta sitt fingermärke som gästbok, det blir då till en fin tavla att ha som minne. Kul med lite udda och annorlunda grejer!
Något i den här stilen
Sitter på så många ideèr att jag inte ka välja på alla detaljer jag vill göra!