JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet
Har ni planerat att göra en egen bröllopshemsida? Jag funderar på att göra en då jag tror de blir väldigt mycket text i kortet annars..
Har ni planerat att göra en egen bröllopshemsida? Jag funderar på att göra en då jag tror de blir väldigt mycket text i kortet annars..
Känner jag mig stressad som bara har 5 månader kvar. De som tar mest tid är att sy alla 100 stolsöverdrag, har äntligen kommit halvvägs, på 8 månader så nu blir man ju ännu mer stressad, trodde inte de skulle ta så lång tid..
Annars är ju typ ALLT köpt sedan flera månader så de är bara de stora posterna kvar som vi tar när de är dags. Tom ringen ligger här och väntar, bordsdekorationer, blommor, sprit, allas kläder förutom tärnornas klänningar men dom är på väg iaf.. Har 8 banankartonger fulla med bröllopssaker + 3 stora pappåsar så de blir lite att gå igenom när den dagen kommer ;)
I helgen fick jag min bruduppsättning som jag ska ha då, kommer bli skitbra :) Provade även 2 make upér men ska nog prova ett par till för att ha lite mer å välja på :) Idag gjorde jag klart hemsidan inför bröllopet och inbjudningskorten som jag också pysslat har ju legat klara i flera månader, nu är de bara drygt en månad kvar tills de ska skickas..
Min faster kommer vara våran toastmadame, hom kommer sköta den uppgiften galant :)
Men de är väl toastmadame/toastmaster som ska ordna med lekar osv eller ska man fixa de själv? En av mina bästa kompisar som ska vara tärna var toastmadame på ett bröllop för några månader sen och hon fixade då alla lekar osv utan att brudparet visste något.. :)
Oj vad du har legat i! Vad duktig du är! =)
dina stolsöverdrag, syr du två styck av ett knoppalakan eller har du nån annan ide?
Åh du kommer ihåg de ;) har faktiskt inte provat än men kanske borde göra de snart :)